تویوتا کرولا کراس با قیمتی رقابتی وارد بازار ایران شد [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت برساچ واردکننده خودروهای تویوتا قیمت تویوتا کرولا کراس شهریور 1403 هجری شمسی را برای مشتریان نهایی اعلام کرد. این خودرو با قیمت 2 میلیارد و 345 میلیون تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

اعلام این قیمت برای تویوتا کرولا کراس باعث می شود این خودرو رقبای کره ای خود یعنی کیا سلتوس و هیوندای کونا را به چالش بکشد. کوشا خودرو قیمت کیا سلتوس را 2 میلیارد و 625 میلیون تومان اعلام کرد. KTL نیز هیوندای کونا را با قیمت 2 میلیارد و 540 میلیون تومان به فروش می رساند. قیمت رقیب دیگر این خودرو یعنی مزدا CX-30 هنوز مشخص نشده است.

مشخصات فنی تویوتا کرولا کراس

تویوتا کرولا کراس نسخه های وارداتی به ایران مجهز به موتور هیبریدی هستند. پیشرانه هیبریدی این کراس اوور از ترکیب یک موتور احتراق داخلی 2 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. این دو موتور با هم 194 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور تولید می کنند. گیربکس E-CVT در این خودرو وظیفه انتقال نیرو به دیفرانسیل جلو را بر عهده دارد.

تویوتا کرولا کراس اوور هیبریدی شتاب 0 تا 100 درصد در 9.2 ثانیه دارد. مصرف سوخت این کراس اوور در سیکل ترکیبی 4.56 لیتر در هر 100 کیلومتر خواهد بود. حجم باک سوخت این خودرو 36 لیتر است که برای این میزان مصرف سوخت کافی به نظر می رسد. نقطه ضعف تویوتا کرولا کراس از نظر فنی سیستم تعلیق عقب این خودرو است که از نوع میله پیچشی می باشد. سیستم تعلیق جلو نیز از نوع مک فرسون سنتی است.

ویژگی ها و تجهیزات کراس اوور جدید ژاپنی عبارتند از:

ترمز اضطراری خودکار، سیگنال خوان رادار، کروز کنترل تطبیقی، کنترل ترافیک خودکار، نور بالا خودکار، دستیار رانندگی بین خطوط خودکار، تزئینات چرمی و پارچه ای، سانروف، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، سیستم تهویه مطبوع کابین، پشت آمپر دیجیتال 10.25- صفحه نمایش اینچی لمسی با قابلیت اتصال به سیستم های اپل کارپلی و اندروید اتو، کنترل پایداری و 6 ایربگ.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *