ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد / شرایط پرداخت وام

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از آغاز ثبت نام مرحله اول وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان در سال 1403 خبر داد و همچنین آخرین مهلت ثبت نام را تا روز دوشنبه اعلام کرد. 4 جولای).

محسن تقیانی در این باره گفت: ثبت نام مرحله اول وام 30 میلیون تومانی مستمری بگیران تامین اجتماعی از سال 1403 هجری شمسی از طریق کانون های بازنشستگی آغاز شد و تا روز دوشنبه (13 تیرماه) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این مرحله 40 هزار وام بازپرداخت می شود، تاکید کرد: در هر استانداری سهمیه ای برای مراکز بازنشستگی در نظر گرفته شده است که پس از به حد نصاب رسیدن ثبت نام کنندگان به صورت خودکار تعطیل می شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی درباره شرایط بازپرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت: حداکثر سن 78 سال، عدم انسداد حساب، داشتن تلفن همراه به نام متقاضی بدون سابقه (چک های برگشتی، عدم بدهی به سیستم بانکی در کشور برای فردی که برای دریافت وام دیگران اقدام می کند یا ضمانت می کند) و در دو سال گذشته از تسهیلات مشابه استفاده نکرده و دارای موجودی کافی است. حساب بانکی شخص به مبلغ 100 هزار. تومان از جمله شرایط اخذ این تسهیلات است.

وی همچنین در خصوص تاریخ بازپرداخت وام اعلام کرد که از روز چهارشنبه (15 تیرماه) مراحل اداری و بررسی های لازم توسط بانک عامل آغاز و وام به حساب بازنشستگان تا حدودی واریز می شود. یک هفته.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *