ثبت بی‌سابقه‌ترین رشد مصرف در تاریخ صنعت برق کشور

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مدیرکل اطلاعات و فناوری های نوین نوین توانیر گفت: حجم تقاضای مصرف برق دیروز به 78 هزار و 711 مگاوات رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 هزار مگاوات افزایش داشته است.

بر اساس گزارش وزارت نیرو، حمید آل احمدی این افزایش را در این ایام از سال بی سابقه توصیف کرد و با اشاره به کاهش دمای هوا در برخی مناطق کشور و تداوم هوای گرم در سایر نقاط کشور، اظهار کرد: این افزایش دمای هوا در برخی مناطق کشور کاهش می یابد. و چسبندگی مصرف با وجود کاهش دمای هوا در برخی مناطق کشور را مهم ترین دلایل افزایش بی سابقه مصرف برق در این فصل از سال عنوان کرد.

وی در توضیح ویسکوزیته مصرف کننده گفت: گرانروی مصرف کننده به این معناست که عادات مصرف کننده از مصرف صحیح جلوگیری می کند و درجه سیستم های خنک کننده را با توجه به دمای پایین هوا تنظیم می کند که البته این امر در مناطق جنوبی بیشتر مشهود است.

وی در عین حال تاکید کرد که مدیریت مصرف این روزها همچنان حرف اول را می زند و تداوم آن بسیار ضروری است.

مدیرکل اطلاعات و فناوری های نوین نوین توانر نیز درباره نحوه نظارت بر شبکه برق و مشترکان پرمصرف گفت: با مراجعه به شبکه، پایش شبکه و استفاده از ظرفیت کنتورهای هوشمند اقداماتی را انجام خواهیم داد تا نظارت بر مصرف و برخورد با مشترکین پرمصرف.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *