ثبت تولد ۶ توله‌یوز در توران/ آغاز فنس‌کشی جاده میامی – کاهک با هدف کاهش تصادف یوزها

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: مراسم افتتاحیه روند فنس کشی محور میامی – کهک و بالعکس حوزه نهضت پلنگ آسیایی شهرستان میامی با حضور الهاشمی استاندار سمنان و نماینده مردم سمنان برگزار شد. شاهرود در میامی. -محور سبزوار در منطقه میاندشت.

احمد عجم نماینده شاهرود و میامی در مراسم آغاز عملیات فنس کشی محور میامی – کهک گفت: این پروژه با وام 500 میلیارد ریالی و از محل اعتبارات راهداری و سازمان حمل و نقل کشور اجرا می شود. ، به طول 26 کیلومتر.

وی با تقدیر از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست کشور و اداره کل حفاظت محیط زیست استان و شهرستان میامی افزود: اجرای این طرح نقش مهمی در حفاظت از حیات وحش دارد.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در شورای اسلامی شهر توران را مهم ترین زیستگاه یوزپلنگ آسیایی عنوان کرد و گفت: شش ولادت جدید یوزپلنگ در منطقه به ثبت رسیده که امری ارزشمند است.

الهاشمی ادامه داد: بحث دوئل ضروری است اما در این زمینه باید برنامه ریزی کنیم تا مردم پس از انجام دوئل نارضایتی خود را از محدودیت سرعت ابراز نکنند.

استاندار سمنان گفت: حفظ این گونه های جانوری ارزشمند بسیار حائز اهمیت است چرا که عرصه های حیات انسان، گیاه و حیوان را نمی توان از یکدیگر جدا کرد.

وی بر لزوم بهره برداری از انرژی های مردم تاکید کرد و گفت: انسان بهترین حافظ منابع طبیعی و محیط زیست است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *