جاده سوادکوه تا روز جمعه مسدود است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران با اشاره به وقوع سیل در سوادکوه که خسارات زیادی به بار آورد، گفت: هم اکنون نیروهای امدادی و خدمات رسان در حال بازگشایی مسیر منتهی به سوادکوه و همچنین جمع آوری آوار و زباله های ناشی از آن هستند. سیل ها سیل تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

حسینعلی محمدی شیرکلایی 15 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 600 نفر در قالب 44 تیم امدادی و خدمات رسان با استفاده از 36 ماشین آلات سنگین در منطقه حضور دارند و در حال بازگشایی جاده سوادکوه و جمع آوری زباله های ناشی از سیل هستند. سیل.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش مستمر دستگاه های خدمات رسان و امداد و نجات و باز شدن راه، پیش بینی می شود جاده سوادکوه روز جمعه بازگشایی و در آخرین روز هفته جاری زیر ترافیک قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدار نارنجی رنگ هواشناسی نسبت به احتمال بارش های سیل آسا در ارتفاعات و کوهپایه های استانداری افزود: با تشکیل جریان های کومولوس و سیلابی از شب گذشته و در طول شب گذشته روز گذشته در شهرهای سوادکوه، چالوس، ساری، آمل و شمال سوادکوه شاهد سیلاب و افزایش سطح آب بودیم.

محمدی شیرکلایی گفت: در پی بارندگی شدید و طغیان رودخانه ها شاهد حجم زیادی سیلاب بودیم که راه های اصلی را بسته و به تعدادی از خودروهای عبوری خسارت وارد کرد.

وی به حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و همچنین استاندار مازندران در نخستین ساعات وقوع سیل در سوادکوه اشاره کرد و گفت: استاندار با هدف تسریع در ارائه خدمات و کمک به سیل زدگان تائید و به مازندران دستور داد در اسرع وقت اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.» .

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *