جاده چالوس بازگشایی شد | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: رئیس اداره حمل و نقل جاده ای و زمینی چالوس گفت: محور کرج – چالوس در بخشداری کندوان با گذشت سه روز از ایمن سازی و بسته شدن بازگشایی شد.

مهدی صفایی روز چهارشنبه افزود: این محور از دقایقی پیش به روی خودروها باز شد و تردد در آن جریان دارد.

جاده چالوس از ابتدای ماه جاری در اجرای طرح ایمنی برای نجات جان مسافران هر هفته از یکشنبه تا سه شنبه به روی خودروها بسته است.

در هفته جاری طبق برنامه ریزی های مشخص این محور در روزهای مذکور برای اجرای این طرح بسته شد.

بر اساس گزارش مدیرکل راهداری و حمل و نقل زمینی مازندران که روز یکشنبه از این محور بازدید کرد، اعلام کرد: تاکنون حدود 50 میلیارد تومان وام برای نصب گالری 50 متری در کمرزرد هزینه شده است. منطقه که منطقه حادثه خیز در این محور است 150 متر باقی مانده و 150 میلیارد تومان اعتبار باقی مانده نیز پیش بینی می شود در نیمه دوم مهرماه سال جاری اجرایی شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل زمینی چالوس گفت: اکنون این محور حوالی هفت صبح برای تردد خودروها باز شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

جاده کرج – چالوس و آزاد راه شمال تهران یکی از شبکه های ارتباطی کشور است و همه ساله به ویژه در نیمه اول سال جزو پرترددترین جاده ها به شمار می رود.

بر اساس آمار روزانه به طور میانگین حدود 50 هزار خودرو از تهران یا سایر استان های کشور به سمت منطقه شمال به ویژه غرب مازندران از این محور تردد می کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *