جاده چالوس مسدود شد | سایت انتخاب

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: رئیس پلیس راه کندوان گفت: محور کرج – چالوس به دلیل تعمیر و بازسازی شبکه های روشنایی و تهویه مطبوع تونل ها به ویژه محدوده کندوان مسدود شد.

کاپیتان پژمان سروش روز یکشنبه افزود: طبق اطلاعات و هماهنگی های انجام شده، این محور از ساعت 19 تا 19 امروز تقریباً از ساعت 19:00 به روی خودروها مسدود است.

وی به مسافرانی که مقصدشان مرکز کشور یا خارج از استان مازندران است توصیه کرد: برای رسیدن به مقصد باید از مسیرهای جایگزین به محور هراز یا سوادکوه عبور کنند.

جاده کرج – چالوس یکی از اصلی ترین شبکه های ارتباطی پایتخت و منطقه شمال کشور از جمله استان گیلان و غرب مازندران است که به دلیل داشتن مناظر طبیعی، آثار تاریخی و مسافت کم پذیرای مسافران و گردشگران است. فاصله در تمام فصول به خصوص نوروز در داخل و خارج از خانه.

طول جاده کرج – چالوس حدود 160 کیلومتر است که 80 کیلومتر آن به منطقه کندوان از توابع شهرستان چالوس و بقیه در محدوده جغرافیایی استان البرز است.

بر اساس آمارهای ثبت شده به طور متوسط ​​در نیمه دوم سال روزانه حدود 20 هزار دستگاه خودرو در این خط تردد می کنند که این تعداد در فصول بهار و تابستان به 50 هزار دستگاه می رسد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *