جانشین فراجا: اتباع غیرمجاز باید به کشور خود بازگردند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: نماینده نیروی انتظامی کشور گفت: حضور اتباع غیرمجاز در کشور جرم است و باید به کشور خود بازگردند.

سردار قاسم رضایی عصر – در نشست با خبرنگاران پس از بازدید از نمایشگاه نتایج پلیس در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان اظهار داشت: مشکلات جدی در کشور داریم که یکی از آنها بحث مواد مخدر است که در گذشته از مرزهای شرقی وارد کشور می شد. چهار دهه

وی ادامه داد: در مرزها و استان های شرقی و جنوب شرقی کشفیات زیادی وجود دارد و حتی در استان هایی مانند گلستان نیز طی 6 ماه گذشته بیش از 3 تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی کیسو خاطرنشان کرد: بررسی های ما نشان می دهد که برخی از جرایم رخ داده ریشه در بحث مواد مخدر دارد.

رضایی گفت: اقدامات خوبی برای بستن مرزها در نظر گرفته شده است و رده های مختلف نظامی و انتظامی در تلاش برای رفع این معضل مواد مخدر هستند.

وی افزود: آخرین خبر این است که حاکمان افغانستان به دنبال کنترل کشت مواد مخدر در کشورشان هستند.

جانشین نیروی انتظامی کل کشور تصریح کرد: موضوع سلاح های غیرمجاز یکی دیگر از موضوعاتی است که مردم را با مشکل مواجه کرده است و به ملت بزرگ ایران می گویم حمل، استفاده، خرید و فروش سلاح جرم است و ما می خواهیم افراد جامعه جهانی این موضوع را به مردم گزارش دهند و در صورت اطلاع به پلیس گزارش دهند.

رضایی با اشاره به عبور خودروی بدون پلاک و یا پلاک مخدوش گفت: موظف به رسیدگی به این موضوع هستیم و در این راستا برنامه پلیسی با هماهنگی دستگاه قضایی برنامه قاطعی را اجرا خواهد کرد. ” “.

وی افزود: نیاز است شورای اسلامی قوانین مربوط به جرایم خاص و خشن را بررسی و قوانین بازدارنده را تصویب کند.

جانشین نیروی انتظامی در سراسر کشور تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که باعث ناراحتی مردم می شود، موضوع تکرار جرم است که نیاز به اقدامات عاجل در این زمینه وجود دارد.

رضایی در خصوص حضور اتباع غیرمجاز در کشور گفت: در همه کشورهای دنیا هرگونه حضور غیرمجاز اتباع خارجی جرم است.

وی گفت: اتباع غیرمجاز باید به کشورهای خود بازگردند و اگر اتباع ما اتباع غیرمجاز را پناه دهند یا به نام آنها برای آنها املاک خریداری کنند، شریک جرم هستند.

جانشین پلیس کشور تایید کرد که حضور اتباع خارجی در همه کشورها جرم است و با آن برخورد خواهد شد و پلیس با هماهنگی سایر ادارات در این زمینه وارد عمل خواهد شد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *