جدایی مدیرعامل پیکان تکذیب شد/ رسول خطیبی: با تمام توان دنبال صعود پیکان به لیگ برتر هستیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: در حالی که زمزمه هایی مبنی بر کناره گیری رسول خطیبی از مدیرعاملی پکان پس از انتخاب به عنوان مدیر فنی شمس آذر قزوین شنیده می شد، خطیبی – در جمع بازیکنان پکان حاضر شد و به آنها گفت که با تمام توان با آنها همکاری کنند. که به لیگ برتر صعود کنند و بمانند و بجنگند.

تیم فوتبال پکان – چهارشنبه در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته اول توانست در ورزشگاه حریف مقابل مسجد نفت سلیمان به پیروزی برسد و جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

در چنین شرایطی رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه پکان صبح – (پنجشنبه) در محل تمرین این تیم فوتبال حاضر شد و دقایقی با بازیکنان و اعضای کادرفنی صحبت کرد. خطیبی ضمن تبریک پیروزی اخیر به وی از امیدرضا روانخواه سرمربی و شاگردانش خواست تا با تمرکز و قدرت در مسابقات لیگ دسته اول حضور داشته باشند تا در پایان فصل صعود به لیگ برتر را جشن بگیرند.

خطیبی در این خصوص گفت: خدا را شکر هفته گذشته هفته خوبی برای باشگاه پکان بود. تیم والیبال کشورمان به دو پیروزی ارزشمند دست یافت و تیم فوتبال کشورمان در خانه پیروز شد.

وی افزود: – به بازیکنان تیم فوتبال پکان گفتم که هدف دیگری جز صعود به لیگ برتر و خوشحالی گروه بزرگ ایران خودرو نداشته باشند. ما تا کنون تلاش کرده ایم تا تمامی امکانات و حمایت های لازم را از تیم های باشگاهی کسب کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم و در ادامه فصل نیز در مورد امکانات و تجهیزات تردیدی نداشته باشیم.

الخطیبی در پایان گفت: تمام توان و توان خود را برای صعود تیم فوتبال پکان به لیگ برتر به کار گرفته ایم انشالله با درایت خدمه، تلاش کادر اجرایی و تلاش هیئت مدیره بازیکنان ما به پیشرفت خوب خود ادامه خواهیم داد و در پایان فصل به هدف بزرگ خود خواهیم رسید

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *