جدول رده‌بندی لیگ برتر؛ صعود تراکتور به صدر و سقوط استقلال

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با غلبه بر سپاهان اصفهان به مهم ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر دست یافت و به صدر جدول این رقابت ها صعود کرد.

هفته ششم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور – (جمعه) با برگزاری پنج دیدار ادامه یافت و در مهم ترین دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انجام یک نیمه کامل با 10 بازیکن بالای جدول در اصفهان به مصاف سپاهان رفت.

ملوان بندر انزلی در ادامه نتایج خوب خود در فصل جاری، استقلال خوزستان را در خانه شکست داد و با تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور در رده دوم جدول قرار گرفت. – شرکت آلومینیوم اراک خیبر خرم آباد را شکست داد و چادرملو از سد مس رفسنجان گذشت. در دیدار تیم های گل گهر سیرجان و هوادار هیچ برنده ای وجود نداشت.

پرسپولیس با وجود برتری در دربی در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد. این در حالی است که استقلال با پنج امتیاز در رده یازدهم قرار دارد. در انتهای جدول نیز سه تیم نساجی مازندران، شمس آذر قزوین و هوادار با سه امتیاز به ترتیب در رده های چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم قرار دارند.

هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور فردا (شنبه) با دیدار فولاد خوزستان و ذوب آهن در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به پایان می رسد.

نتایج کامل چهارشنبه، پنجشنبه و – هفته ششم لیگ برتر انگلیس را در زیر مشاهده می کنید:

سفر استقلال – پرسپولیس یک

شمس آذر قزوین صفر – پارچه صفر مازندران

گلغر سیرجان سفر – هوادار تهران سفر

شادورمیلو یزد 1 – میس رفسنجان صفر

سفر سپاهان اصفهان – جرار تبریز 1

ملوان بندرانزلی یک – استقلال خوزستان صفر

آلومینیوم اراک 1 – خیبر خرم آباد صفر

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *