جزئیات فوت هوادار ملوان از زبان مدیرعامل این باشگاه: در دقیقه ۲۰ مسابقه بر اثر ضایعه قلبی این اتفاق تلخ اتفاق افتاد / در حال بررسی موضوع دیر رسیدن آمبولانس هستیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص مرگ یکی از هواداران این باشگاه شمالی در دیدار مقابل سپاهان توضیحاتی ارائه کرد.

غلامرضا امینی درباره درگذشت یکی از هواداران میلوان در دیدار مقابل سپاهان گفت: ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، بازماندگان و هواداران محترم میلوان، باید بگویم که این فقدان واقعاً مایه تاسف بود. آقای مرتضی خفیفی یکی از هواداران قدیمی و متعصب باشگاه بود که حتی در سن 62 سالگی برای حمایت از البهار راهی اصفهان شد. متاسفانه در دقیقه 20 بازی به دلیل مصدومیت قلبی این اتفاق تلخ رخ داد که جو انزلی سیتی و حتی باشگاه سپاهان را غمگین کرد.

وی در پاسخ به دیر رسیدن آمبولانس برای انتقال هوادار ملوان به بیمارستان، تایید کرد: در حال بررسی این موضوع هستیم و نیاز به جزئیات بیشتری داریم. در هر صورت این مسابقه با نظارت ناظر و سایر مسئولان برگزار شد و تا زمانی که اطلاعات بیشتری کسب نکنیم در این خصوص اظهار نظر نمی کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به تلاش های صورت گرفته پس از این اتفاق خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق بلافاصله با مدیرعامل باشگاه سپاهان در تماس بودم و آقای آذربایجان در این زمینه تلاش زیادی کرده است که واقعا جای تشکر دارد. . باشگاه سپاهان بلافاصله با صدور پیامی تسلیت گفت که مدیرعامل سپاهان چقدر شریف و مسئولیت پذیر است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *