جزییات محدودیت ترافیکی جاده‌های کشور تا ۵ شهریورماه

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایلنا: مرکز مدیریت راه های سازمان حمل و نقل زمینی و جاده ای جزئیات محدودیت های ترافیکی برخی محورهای مواصلاتی کشور را تا ۱۴ شهریور اعلام کرد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشوری سازمان راهداری، تردد موتورسیکلت به استثنای دوچرخه های پلیس و امداد و نجات تا ساعت شش بامداد روز دوشنبه پنجم شهریور از محورها ممنوع است. کرج جلوس، هراز، فیروزکوه و تهران. -سمنان-مشهد و بالعکس.

تردد انواع وسایل نقلیه، تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است. در صورت افزایش حجم تردد و با صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت موقت یک طرفه در روزهای جمعه و شنبه (2 و 3 شهریور) اجرا می شود.

از ساعت 14 روز یکشنبه 14 شهریور محدودیت ترافیکی از ابتدای بزرگراه تهران-شمال به سمت چالوس برای انواع وسایل نقلیه اعمال می شود و از ساعت 15 کل محور از ابتدای پل زنگول مسدود می شود. . (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس).

محور از ساعت 17 در یک جهت از مرزن آباد به سمت تهران (از شمال به جنوب) و از ساعت 23 با تکمیل طرح حرکت خودرو از پل زنگول به سمت مرزن آباد در دو خطه انجام می شود. . -مسیر قبل از زمان اعلام شده انجام می شود.

تردد برای ساکنان و ساکنان محلی از جاده قدیم کرج – چالوس به محدوده تونل کندوان آزاد است اما از ساعت 11 صبح در روزهای محدودیت (از جنوب به شمال) تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند ممنوع است.

تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز ممنوع است و بالعکس در صورت افزایش حجم تردد و بنا به صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت موقت در یک جهت از روز چهارشنبه 10 مرداد ماه اعمال می شود. یکشنبه 9 سپتامبر. چهارم از پلور به پلیس راه لاریجان رفت و برگشت و بالعکس

تردد کامیون ها و کامیون های کوچک (به استثنای وسایل نقلیه حامل مواد سوخت و فاسدشدنی) از ساعت 6 تا 24 روزهای جمعه و یکشنبه (اول، دوم و چهارم شهریور ماه) از محور هراز ممنوع است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه کشور، تردد تریلر و کامیون (به استثنای وسایل نقلیه حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت 7 صبح تا 24 روز جمعه (2 شهریور ماه) از محور قدیم قزوین – رشت ممنوع است. و برعکس

تردد تریلر و کامیون (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت 7 تا 24 روز جمعه (دوم شهریور) در محور اردبیل – آستارا و بالعکس و همچنین از ساعت 5: از ساعت 00 الی 20:00 روزهای جمعه و یکشنبه (شهریور دوم و چهارم) محدودیت تردد از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا دوربرگردان کیلیکان (ابتدای دوربرگردان آریانا) در یک جهت اجرا می شود. به سمت خروجی فشم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *