جنایتی هولناک در پارک تهران؛ حمل جسد مقتول با خودروی پراید پدر

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: مرد جوانی به جرم ارتکاب جنایت در پارکی در جنوب تهران دستگیر شد.

چندی پیش جسد مرد جوانی در مقابل این مرکز درمانی کشف شد و به مرکز فوریت های پلیسی شماره 110 توسط پرسنل حراست بیمارستان شهدای هفتم تیر گزارش شد.

با اعلام این خبر تیمی از اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند. تیم جنایی در محل حادثه جسد جوانی به نام حسام را پیدا کردند که از ناحیه پشت مورد اصابت چاقو قرار گرفته و کشته شده بود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که در جریان تحقیقات با رصد دوربین های مدار بسته، تصاویر را بررسی و لحظه به لحظه محل پیدا شدن جسد را زیر نظر گرفتند. در این فیلم مشخص شد که فخری به همراه دو سرنشین به بیمارستان شهدای هفتم تیر رفتند و مقتول را مقابل بیمارستان رها کردند و متواری شدند.

تحقیقات تخصصی نشان داد؛ مرد جوان به انگیزه نامعلومی در مکان نامعلوم دیگری کشته شد و سرنشینان خودروی پراید او را مقابل این بیمارستان رها کردند.

در اولین اقدام کارآگاهان با اقدامات گسترده اطلاعاتی، مردی مسن صاحب فخر را شناسایی کردند. وی در تحقیقات گفت: مدت زیادی است که از خودرو استفاده نمی کنم و خودرو در آن زمان در دست دو پسرم بود و اطلاعی از وقوع این جنایت ندارم.

مرد جوان پس از دستگیری به تیم جنایی گفت: روز حادثه به همراه برادرم به پارکی در جنوب تهران رفتیم تا با دوستانمان ملاقات کنیم و در این میان نزاع و مشروبات الکلی در گرفت مقتول و قاتل و خیلی زود بین یک گروه 9 نفره نزاع در گرفت.

شاهد جنایت ادامه داد: در جریان این نزاع قاتل با چاقو مرتکب جنایت شد. من و برادرم خیلی ترسیدیم، جنازه حسام را روی ماشین پدرم گذاشتیم و به سمت بیمارستان شهدای هفت تیر حرکت کردیم. ما هیچ نقشی در این جنایت نداشتیم، فقط به خاطر ترسی که ما را گرفته بود، جنازه را حمل کردیم.

با به دست آوردن این مهم، کارآگاهان به تحلیل اطلاعات اطلاعاتی پرداختند و در این شاخه تحقیقاتی و با استفاده از روش های نوین کشف جرم، موفق به شناسایی 8 مرد جوان شدند که در ادامه طی عملیات های هماهنگ و منسجم دستگیر شدند.

متهم اصلی پرونده که در تحقیقات منکر ارتکاب جنایت شده بود، پس از بررسی مدارک موجود و مواجهه با سایر افراد حاضر در درگیری چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به ارتکاب قتل حسام با ارتکاب به قتل حسام اعتراف کرد. یکی از مردم چاقو در پارکی در جنوب تهران به دلیل مصرف مشروبات الکلی مرتکب این جنایت شد.

متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی جهت روشن شدن اسرار پرونده و انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار تحقیقات اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *