جنجال دوباره اولرایش: رفت دستیار فلیک را بزند!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

در دیدار سرنوشت ساز لیگ قهرمانان اروپا بین بارسلونا و بایرن مونیخ شرایط به قدری متشنج بود که در نیمه اول درگیری لفظی بین دروازه بان ذخیره بایرن و یکی از دستیاران فلیک رخ داد.

بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست سنگین 4-1 مقابل بارسلونا شد و به نظر می رسید شرایط بیرون از زمین هم متشنج باشد. لورا ونتورا، پخش کننده DAZN گزارش داد که بین ایسون اولریش، دروازه بان ذخیره بایرن و هانسی فلیک، کمک مربی بارسلونا، مارکوس سورگه در بین دو نیمه درگیری لفظی رخ داده است.

او گفت: به محض ورود به رختکن، مشاجره شدیدی بین اولرایش و مارکوس سورگ در گرفت و درگیری فیزیکی قریب الوقوع بود که دلیل آن را بعداً خواهیم فهمید.

2099550

هنوز جزئیات دقیق این حادثه مشخص نیست. وقتی از وینسنت کمپانی سرمربی بایرن در مورد این اتفاق سوال شد، او گفت: من این اتفاق را ندیده‌ام و چیزی در مورد آن نمی‌دانم.»

بایرن با شکست 3-1 به رختکن رفت، به خصوص گل رابرت لواندوفسکی که نتیجه را به 2-1 برای بارسلونا تغییر داد و جنجال به پا کرد، زیرا بایرن معتقد بود خطای فنی فرمین لوپز روی کیم مین وجود دارد و غیره. گل هایی به نام رافینیا زده شد (1، 45، 56) هری کین (18) تنها توانست یک گل تساوی موقت را به ثمر برساند.

2099549

اولریش با توهین به رولفز خبرساز شد

این اولین باری نیست که اولرایش با یک شیرین کاری احساسی تیتر یک رسانه می شود. در اوایل اکتبر، این دروازه بان 36 ساله به دلیل توهین به مدیر ورزشی لورکوزن، سیمون رولفس در تساوی حساس 1-1 مقابل لورکوزن، محروم شد. ویدئویی از این حادثه به سرعت در اینترنت پخش شد. اولریش گفت: «بشین، رولفس، تو احمقی.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *