حضور برندهای مطرح ایرانی در جیتکس، فرصتی برای جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: جیتکس به عنوان یک نقطه استراتژیک نقش مهمی در تسریع دیجیتالی شدن جوامع ایفا می کند. از این رو یکی از بزرگترین برندهای ایرانی فعال در حوزه مخابرات، با هدف جذب مخاطبان بین المللی و تقویت ارتباط با شرکت های فناور، سه بار به این رویداد بزرگ در منطقه خاورمیانه خواهد رفت.

این نمایشگاه از – 23 مهرماه آغاز شده و تا 27 مهر 1403 در دبی ادامه دارد و میزبان بیش از 6500 شرکت از 180 کشور جهان است.

اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران و خاورمیانه با هدف اصلی تقویت جایگاه خود در این اقتصاد نوین، برای سومین سال متوالی راهی جیتکس شد. شرکت معبر آل در غرفه بزرگ و یکپارچه خود در این رویداد بزرگ و جهانی که به میزبانی دبی برگزار شد، خدمات و نوآوری های خود را در پنج بخش تخصصی زندگی دیجیتال، راه حل های هوشمند، خدمات ارتباطی، تجارت الکترونیک و آینده به نمایش گذاشت.

GITEX 2024 که با محوریت «آینده هوش مصنوعی» برگزار می‌شود، بستری برای تبادل دانش و همکاری بین‌المللی در راستای شکل‌دهی به اقتصاد دیجیتال و تسریع تغییرات در آن است.

در همین راستا رفیق اول خدماتی را نیز در زمینه های فناوری مالی، گردشگری، ابری، راهکارهای هوشمند و چت بات های پیشرفته ارائه کرد و قصد دارد نشان دهد که چگونه می توان با استفاده از فناوری های جدید زندگی دیجیتالی کاربران را بهبود بخشید.

با توجه به اینکه رویداد مذکور تنها یک نمایشگاه فناوری نیست، بلکه بستری بزرگ برای تأثیرگذاری بر اقتصاد دیجیتال جهانی است، این امکان را به شرکت‌ها می‌دهد تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و راه‌های جدیدی برای هم افزایی و همکاری در سطح بین‌المللی ایجاد کنند.

در همین راستا شرکت شماره یک تلفن همراه کشور با حضور فعال خود در این نمایشگاه به دنبال جذب سرمایه گذار، ایجاد مشارکت های تجاری جدید و شبکه سازی حرفه ای در حوزه های جدید از جمله هوش مصنوعی است.

از سوی دیگر، این رویداد جهانی فرصت بی نظیری را برای شرکت ها و استارت آپ ها فراهم می کند تا با نوآوری های تکنولوژیکی خود به توسعه اقتصاد دیجیتال کمک کنند.

GITEX به عنوان یک نقطه استراتژیک برای شکل دادن به همکاری های تجاری و تبادل دانش، نقش اصلی را در تسریع دیجیتالی شدن جوامع ایفا می کند.

GITEX 2024 دبی بستری پر جنب و جوش برای همه شرکت کنندگان فراهم می کند تا نوآوری های خود را به نمایش بگذارند و از رهبران فناوری برای آینده خود الهام بگیرند. این نمایشگاه هر ساله برگزار می شود و پایه ای برای ارتقای کسب و کار و شکل دادن به یک اقتصاد دیجیتال هوشمندتر و پویاتر می شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *