حضور مجموعه کری گیمز به عنوان ناشر بازی‌های موبایلی در الکامپ 1403

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

KeriGames به عنوان ناشر بازی های موبایل محلی و بین المللی، در رویداد بین المللی ElComp 1403 حضور دارد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، Coree Games، پلتفرمی که توسط اولین و بزرگترین اپراتور موبایل کشور در زمینه بازی های رایانه ای توسعه یافته است، در سالن 35 نمایشگاه الکامپ 1403 (سالن انحصاری همراه اول) واقع شده است. و میزبان علاقه مندان و توسعه دهندگان بازی های موبایل است.

بخش بازی های ویدیویی در ابتدا به عنوان یکی از اولین پروژه های همراه در مرکز تحقیق و توسعه این سازمان از سال 2019 مورد بررسی قرار گرفت که با تولید محصولات مختلف توانسته است استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان و علاقه مندان به بازی های ویدیویی را به همراه داشته باشد.

این همان چیزی است که باعث شد «کری گیمز» از دسامبر 1401 به عنوان بازوی انتشارات بازی های ویدیویی این اپراتور در شرکت Smart Business Companion (EBCOM) جای خود را در میان رقبای این صنعت باز کند.

کری گیمز پس از یک سال فعالیت، بازی هایی مانند Miner، Shabih Khan و Hazardzdan را توسعه داده است که هر کدام از این عناوین بیش از 200 هزار نصب فعال دارند و از عناوین محبوب و شناخته شده داخلی و پلیس بازار خارجی اکنون از طریق پلتفرم های داخلی و خارجی در دسترس است.

اولین سال فعالیت گیمینگ خود را با ورود به بازار بازی های موبایلی در ایران آغاز کرد و در سال بعد در حال برنامه ریزی و تدوین استراتژی برای ورود به بازار بین المللی و ایجاد همکاری های تجاری در داخل و خارج از کشور است. این موضوع منجر به ورود بازی سازان مطرح خارج از کشور به ایران برای انتشار و سرمایه گذاری در این بازار و بازی های مختلف داخلی می شود.

این شرکت برتر موبایل قصد دارد با سرمایه گذاری در پلتفرم Kerry Games به بزرگترین ناشر و تولید کننده بازی های ویدیویی ایرانی در منطقه MENA تبدیل شود که ممکن است منجر به سرمایه گذاری در تیم ها و شرکت های سازنده بازی های ویدیویی در ایران شود تا شاهد توسعه بیشتر این صنعت با ورود جریان های تاثیرگذار

رفیق اول همچنین بیش از یک میلیارد تومان در تیم های دانشجویی و استعدادهای فوق العاده حاضر در مراکز علمی و فناوری برای ارتقا و تکریم نیروی انسانی در این زمینه سرمایه گذاری کرد و قول حمایت و همکاری بیشتر با سایر دانشگاه های فعال در این زمینه را داد. اتاق داد.

اپراتور همراه اول کشور به عنوان رکورددار سرعت اینترنت ایران و بزرگترین تامین کننده زیرساخت های مخابراتی کشور به منظور توسعه اتصال شبکه تلفن همراه 5G، قصد دارد پلتفرم انتشار بازی های ابری خود را با کری گیمز برای استفاده از این فناوری توسعه دهد و ایران را به یک رقیب تبدیل کند. در این زمینه در بازارهای جهانی.

کری گیمز هم اکنون در سالن 35 غرفه همراه اول در الکامپ 1403 نمایشگاه بین المللی تهران با عناوین و بازی هایی چون هزارزدان، مینراچی و سیموخان پذیرای بازدیدکنندگان است.

تمامی محصولات و بازی های این شرکت از طریق کافه بازار و مایکت قابل تهیه است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامب با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» از ۱۸ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا ۲۱ تیرماه ۱۳۰۳ ادامه دارد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *