حضور همراه اول در بزرگترین رویداد فناوری عراق

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اپراتور همراه اول کشور با هدف گسترش بازار تجاری و حضور فعال در عرصه بین المللی در رویداد بین المللی فناوری پیشرفته در عراق حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و شرکت ارتباطات سیار ایران، بزرگترین نمایشگاه و همایش سالانه در حوزه فناوری و الکترونیک از – سه‌شنبه 13 تا 16 شهریور (3 تا 16 شهریور 93) در کشور عراق برگزار می‌شود. . ) در نمایشگاه بین المللی اربیل با عناصری از اکوسیستم دیجیتال در محل و کار آغاز می شود.

اهمیت «تقویت بازار داخلی و دسترسی مصرف کنندگان به محصولات جهانی» در چارچوب اهداف برگزاری نمایشگاه «HITEX»، اولین اپراتور تلفن همراه را به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه متقاعد کرد تا در این رویداد شرکت کند. .

موبایل اول به عنوان یکی از بازیگران اصلی ارتباطات دیجیتال در کشور و خاورمیانه معتقد است که اپراتورها برای باقی ماندن در رقابت دیجیتالی باید از اپراتور تلفن همراه (تلکو) به اپراتور دیجیتال (تککو) با شعار ” حرکت کنند. در حال اتصال به آینده هوشمند.» به HITEX رفت.

این حضور در قالب سه بخش تخصصی «سرمایه گذاری»، «خدمات دیجیتال» و «خدمات ارتباطی» در راستای محورهای موضوعی اصلی HITEX و تمرکز بر حوزه خدمات کسب و کار سازمانی، از جمله همراه اول است. برنامه های این نمایشگاه

شرکت همراه اول کشور با بهره مندی از حضور در محیطی متشکل از 200 برند جهانی از 85 کشور جهان، به دنبال اتصال، گسترش بازار و نمایش نوآوری های دیجیتال و دستاوردهای نخبگان کشورمان است.

نمایشگاه بین المللی فناوری پیشرفته امسال در قالب هشت موضوع موضوعی «فناوری آینده»، «فناوری مصرف کننده»، «ارتباطات»، «شبکه ها و امنیت»، «هوش مصنوعی»، «اینترنت اشیا» برگزار می شود. و «فناوری بلاک چین». “Business & E-Business” میزبان برندهای معروفی مانند Apple، Mirotek، Huawei، Honor، Cork، Tip Top و Nas Wallet در حوزه های فناوری، نرم افزار، مخابرات، تجارت الکترونیک و محصولات فین تک است.

در حاشیه فناوری های پیشرفته، مانند همه رویدادهای معتبر جهانی، بخشی به نام “ستارگان آینده” برگزار می شود که انجمنی برای استارت آپ ها، صاحبان ایده، مربیان و سرمایه گذاران است و به طور کلی به دنبال افزایش ضریب کارآفرینی است. دسته بندی

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *