حضور همراه اول در سومین نمایشگاه رصتا

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با انبوهی از خدمات دیجیتال و زیرساخت های ابری به سومین نمایشگاه رستا اکسپو رفت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین نمایشگاه ملی رسانه های جامع سمعی و بصری ایران (رستا) از – دوشنبه 26 شهریور 1403 با حضور اولین نفر برگزار می شود. رفیق و همچنین تریبون ها و رسانه های رسانه های جامع سمعی و بصری کشور در مسجد امام خمینی (ره) تهران.

این رویداد که به همت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات صدا و سیما در فضای مجازی برگزار می شود، با هدف به حداکثر رساندن هم افزایی سازمان صدا و سیما و رسانه های صدا و سیما، معرفی توانمندی ها و توانمندی های رسانه های پخش، تبادل تجربیات و نمایش آخرین دستاوردهای این سازمان است. صنعت شبکه های صوتی، تصویری و سینمای خانگی فراگیر.

به عنوان یکی از مهم ترین ارکان ارتباطی و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، با ارائه و معرفی مجموعه ای از خدمات دیجیتال و زیرساخت های ابری خود مانند «شاد»، «ذره بین»، «درسا»، «ابورحمری» و همچنین خدمات “اگر” در این مراسم حضور دارند که تا 8 شهریور 1403 از ساعت 10 الی 18 در مصلی امام خمینی (ره) تهران میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *