حضور همراه اول در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به عنوان اولین شریک بازارهای مالی کشور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) حضور دارد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) از روز جمعه 28 مرداد 1403 با حضور اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در ایران آغاز به کار می کند. ایران. کشور.

در این نمایشگاه که یکی از بزرگ ترین رویدادهای مالی منطقه و یکی از مهم ترین گردهمایی های فعالان اقتصادی کشور محسوب می شود، همانند دوره گذشته، اولین گروه همراه با رویکرد «خدمات بانکی و مالی» حضور دارند. و تمرکز بر “خدمات فناوری مالی و سرمایه گذاری و راه حل های نظارتی.”

شرایط اقتصادی کشور در سال های اخیر به گونه ای بوده است که ضرورت برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه و افزایش سواد مالی در بین مدیران، تصمیم گیران و فعالان اقتصادی کشور و همچنین عموم مردم ملموس شده است.

از این رو الرافیق الاول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در این رویداد خدمات مختلفی را در زمینه های سرمایه گذاری، مالی، بیمه و فناوری مالی ارائه می کند.

در بخش راه‌حل‌های نظارتی، «اپراتور بانکی»، «کنسول API»، «کیف پول و اپلیکیشن Uno»، «بیمه I»، «سرویس‌های ابری اول» و «شعبه متصل» را نیز ارائه می‌کند. .

واحد سازمانی «امور سهام» در شرکت الرفیق الاول نیز در کنار سایر بخش‌های این مجموعه حضور خواهد داشت و پاسخگوی سوالات و سوالات سهامداران خواهد بود.

خدمات مختلف در زمینه های سرمایه گذاری، خدمات فناوری مالی، حوزه مالی، حوزه بیمه و خدمات نظارتی. دانش در زمینه ICT، تجارت دیجیتال و تعامل با بازیگران در صنعت.

همچنین با توجه به مقوله جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی که از اهداف برگزاری این نمایشگاه است، اولین گروه همراه در طول روزهای برگزاری این رویداد، کارگاه ها و میزگردهای تخصصی در حوزه مالی برگزار خواهند کرد.

در اولین روز نمایشگاه (29 مردادماه) جلسات «برنامه آینده مالی و بودجه شرکت مخابرات سیار ایران» از ساعت 10 صبح تا 12 بعد از ظهر و «آشنایی با بستر خرید آنلاین بیمه (آی‌بیما)» برگزار می‌شود. از ساعت 13:00 الی 15:00 برگزار می شود.

در روز دوم (30 مرداد) دو کارگاه «بازرسی شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه سرمایه‌گذار بورس» از ساعت 10 صبح تا 12 بعد از ظهر و «معرفی کسب‌وکار توسط اولین استارت‌آپ» برگزار می‌شود. شرکت» از ساعت 13:00 ظهر تا 15:00.

در روز سوم (31 مرداد) با دو جلسه «نقش کیف پول الکترونیکی در توسعه اقتصاد دیجیتال» از ساعت 10 صبح تا 12 بعد از ظهر و «نقش ارتباطات در بورس، بانک ها و … the Insurance Industry» از ساعت 13:00 تا 15:00 عصر با ارائه‌هایی از توسعه دهندگان برنامه فوق العاده Uano و همچنین کارشناسان Smart Business Companion.

در آخرین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران (31 مرداد) پنل «وضعیت اقتصاد جهانی، کشور و بازار سرمایه» از ساعت 10 صبح تا 12 بعد از ظهر با ارائه نور دانا برگزار می شود. شرکت سرمایه گذاری.

اولین گروه همراه واقع در سالن 7 نمایشگاه بین المللی تهران تا 31 مرداد ماه 1403 از ساعت 8 الی 15 میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *