حضور همراه اول در نمایشگاه الکامپ با آخرین دستاوردهای فناورانه

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

همراه اول با شعار اتصال به آینده هوشمند به صورت گسترده در سالن تعیین شده 35 نمایشگاه بین المللی الکامب 1403 حضور دارد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامب با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» از شنبه 18 تیرماه 1403 با حضور همه جانبه «اول سرخ» برگزار می شود. لوکوموتیو قدرتمند جنبش دیجیتال در ایران به مدت چهار سال از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز می شود.

با شعار «اتصال به آینده هوشمند»، گروه حماب در رویداد Elecomp 2024 حضور خواهد داشت و آخرین دستاوردهای فنی و خدمات دیجیتال خود را با محوریت فناوری جدید ارتباطات نسل پنجم (5G) به نمایش خواهد گذاشت.

اولین و بزرگترین شرکت تلفن همراه ایران با اعضای گروه خود به صورت متمرکز و اختصاصی و برای ارائه آخرین دستاوردهای دیجیتال و فناوری های نسل جدید در قالب محصولات بومی توسعه یافته در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارد. متخصصان محلی در کشور و ارائه خدمات تجاری و همچنین برنامه های کاربردی فن آوری است.

با داشتن بیشترین سهم از بازار اقتصادی و مشترکان فعال موبایل در کشور، اولین شرکت در قالب حوزه های تخصصی «5G»، «زندگی دیجیتال»، «آینده دیجیتال»، «اینترنت اشیا»، «خدمات ارتباطی» و “خدمات بازرگانی” و “پروژه های سازمانی عظیم”.

معرفی و نمایش حدود 50 سرویس مستقل توسعه یافته در حوزه های تخصصی با رویکرد هوشمندسازی و تحول دیجیتال بخشی از برنامه های اپراتور همراه اول الکامپ 1403 است و برخی از این خدمات برای اولین بار رونمایی می شود.

علاقه مندان به خدمات نوظهور در دنیای دیجیتال می توانند به غرفه گروه همراه اول مراجعه کنند زیرا این گروه پیشرو در حوزه هوش تجاری و موتور تحول دیجیتال در کشور است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *