حضور همراه اول در نمایشگاه تستا با محوریت اعلام نیازهای فناورانه

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اولین شریک برای ارائه خدمات دیجیتال و جذب راهکارهای نوآورانه در نمایشگاه تولید ایران شرکت کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ششمین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایران (TESTA) همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای بازار تحقیقات، فناوری و فنی و همچنین دوازدهمین دوره آن برگزار می شود. نمایشگاه ایران اکسپو در روز جمعه 2 اسفند 1403 با حضور اولین رفیق در محل، نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شد و تا – 5 آذر 1403 ادامه دارد.

در آزمون امسال که به همت دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به همراه 12 شرکت و نهاد دولتی، نیازهای فناوری خود را ارائه کردند شرکت ها توانستند از این فرصت استفاده کنند و راه حل های خود را برای رفع این نیازها ارائه کنند.

حضور همراه اول در سالن 41 در این دوره از نمایشگاه بر تامین نیازهای فناورانه مرکز تحقیق و توسعه و خدمات نظارتی متمرکز بود. در بخش خدمات سازمانی «AFAC» با هدف رفع نیازهای ارتباطی سازمان ها و مؤسسات خدماتی و دولتی با امکان داشتن شبکه بی سیم سنتی علاوه بر انتقال داده های متنی و تصویری بدون نیاز به استقرار سنتی معرفی شد. شبکه بی سیم اختصاصی

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول همچنین خدمات فناوری مانند «مودم 5G بومی»، «شبکه گسترده»، «هوم پاد»، «ارتباط نوری فضای باز»، «پیوند رادیویی با ظرفیت بالا» و «راه‌حل‌های واقعی» را توسعه داده است. در این نمایشگاه «وسیع» و «سیستم مانیتورینگ شبکه موبایل فعال» به همراه الزامات فناوری ارائه شده است.

شایان ذکر است در چارچوب عملیات اجرایی این نمایشگاه، مراحل مختلف شناسایی نیازهای فناورانه صنایع شامل ارزیابی توانمندی فناوران از طریق برگزاری جلسات B2B و رویدادهای Riverside Pithch بود.

در مرحله شناسایی نیازهای فناوری، صنایع مختلف نیازهای فناوری خود را شناسایی و مستندسازی کرده اند. این نیازها در مدل های خاصی جمع آوری شده اند تا تکنسین ها بتوانند به آنها پاسخ دهند.

پس از شناسایی نیازها، فناوری های مختلف برای بررسی توانایی آنها در پاسخگویی به این نیازها مورد ارزیابی قرار گرفتند. این ارزیابی ها به منظور تطبیق بهتر فناوری ها با نیازهای صنعت انجام شد.

مرحله جلسه B2B و رویدادهای Reverse Pitch شامل جلسات رو در رو بین فن‌آوران و صنایع بود، که برای مثال، یک شرکت صنعتی و یک تیم فنی می‌توانستند مستقیماً در مورد مسائل فن‌آوری بحث کنند و راه‌حل‌های ممکن را ارائه دهند.

نمایشگاه تستا شامل بخش‌های مختلفی از جمله پاویون‌های شرکت‌های فناوری پیشرفته، نشست‌های B2B و کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌ای بود که همگی به منظور ارتقای همکاری و تبادل دانش تخصصی بین فناوران و صنایع برگزار شد.

تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری entekhab

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *