حماس: پیشنهاد جدید آتش‌بس، شروط جدیدی را برای تبادل اسرا روی میز گذاشته؛ از سایر مسائل هم عقب‌نشینی کرده / ما بر تعهد خود که در تاریخ ۲ ژوئیه پذیرفته‌ایم، تاکید می‌کنیم که مبتنی بر اعلامیه بایدن و قطعنامه شورای امنیت است / میانجیگران باید برنامه‌ای برای اجرای آنچه به ما پیشنهاد شد و ما آن را پذیرفتیم ارائه دهند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

حماس با بیان اینکه پیشنهاد آتش بس جدید شرایط جدیدی را برای مبادله اسیران تحمیل کرد و از سایر موضوعات عقب نشینی کرد، تصریح کرد: ما بر تعهد خود که در 2 ژوئیه پذیرفتیم، تاکید می کنیم.

به گزارش اختر؛ حماس گفت: پس از شنیدن صحبت های میانجی ها در مورد مذاکرات، برای ما روشن شد که نتانیاهو همچنان مانعی برای دستیابی به توافق است.

این گروه افزود: یک پیشنهاد جدید [توافق مبادله اسرا و آتش بس] این با شرایط نتانیاهو به ویژه مخالفت او با آتش بس دائمی و عقب نشینی از غزه مطابقت دارد.

حماس گفت: نتانیاهو شرایط و خواسته های جدیدی برای برهم زدن تلاش های میانجی ها و طولانی شدن جنگ ارائه می دهد.

این گروه گفتند: پیشنهاد جدید شرایط جدیدی را در بحث تبادل زندانیان روی میز گذاشته و در عین حال از سایر مفادهایی که مانع از توافق مبادله می شود کناره گیری می کند.

حماس افزود: ما نتانیاهو را به طور کامل مسئول شکست تلاش‌های میانجی‌گران و ایجاد مانع در مسیر رسیدن به توافق می‌دانیم.

حماس معتقد است که پیشنهاد آتش‌بس جدید شرایط جدیدی را برای تبادل اسیران تحمیل کرد و از سایر موضوعات عقب‌نشینی کرد که منجر به ایجاد مانع در این توافق شد.

حماس اعلام کرد که ما بر تعهد خود که در 2 ژوئیه پذیرفته ایم، که بر اساس بیانیه بایدن و قطعنامه شورای امنیت است، تاکید می کنیم.

این گروه افزود: ما از میانجی ها می خواهیم که مسئولیت های خود را بر عهده گرفته و رژیم اشغالگر را ملزم به اجرای توافقات کنند.

حماس گفت: ما از میانجی‌ها خواستیم طرحی برای اجرای آنچه به ما ارائه شد ارائه کنند و آن را پذیرفتیم تا مذاکرات در دور باطل ادامه پیدا نکند.

این گروه افزود: پیشنهاد جدید آمریکا برای پر کردن شکاف بین مواضع دو طرف، تحقق شرایط نتانیاهو است، به ویژه اینکه وی توقف کامل جنگ و خروج کامل از غزه را رد کرده و تداوم کنترل بر فیلادلفیا و نتزریم را تایید می‌کند. راهروها

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *