حمایت «تیلور سوئیفت» از «کامالا هریس» چه اهمیتی دارد؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

جماران: تیلور سویفت خواننده مشهور آمریکایی از کامالا هریس حمایت کرد; این اقدامی است که ممکن است جوانان بیشتری را به سمت نامزد دموکرات جذب کند و شانس هریس را برای شکست ترامپ افزایش دهد.

پیش از این، یک سوم آمریکایی ها در نظرسنجی ها گفتند که نظر تیلور سوئیفت ممکن است تصمیم آنها را برای حمایت از یک نامزد تغییر دهد.

دونالد ترامپ همچنین به تیلور سویفت هشدار داد که بهای حمایت او از کامالا هریس را خواهد پرداخت.

حمایت چقدر مهم است؟

تیلور سوئیفت با تصویری از گربه به دروغ ترامپ پاسخ داد

خواننده مشهور آمریکایی لحظاتی پس از مناظره هریس و ترامپ نوشت: در انتخابات ریاست جمهوری 2024 به کامالا هریس و تیم والز رای خواهم داد. من به هریس رای می‌دهم زیرا او برای حقوق و مسائلی مبارزه می‌کند که به اعتقاد من، یک جنگجو باید از آنها دفاع کند. من فکر می کنم که او یک رهبر توانا و متعادل است و فکر می کنم اگر رهبری آرام و بدون هرج و مرج داشتیم، می توانستیم پیشرفت بیشتری در این کشور داشته باشیم.

سوئیفت در بخش ابتدایی پست اینستاگرام که عکسی از خود را با یک گربه نشان می‌داد، نسبت به اطلاعات نادرست و سوء استفاده از هوش مصنوعی، به ویژه در مورد ویدئویی که توسط هوش مصنوعی حمایت می‌کند، ابراز نگرانی کرد. سوئیفت توضیح داد که این نوع دستکاری واقعیت ناشی از خطرات اطلاعات نادرست است. این امر او را به این باور رساند که باید مواضع واقعی خود را در انتخابات آینده روشن کند. وی تاکید کرد که بهترین راه برای مبارزه با اطلاعات نادرست گفتن حقیقت است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *