حمایت دکتر هاشمی، وزیر اسبق بهداشت از ظفرقندی، وزیر پیشنهادی: مجلس افتخار رای اعتماد به «ظفرقندی» را از خود سلب نکند / اینگونه نیست که اگر به او رای ندادید فکر کنید نفر بعد شایسته‌تر از ایشان خواهد بود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دکتر سید حسن هاشمی وزیر اسبق بهداشت گفت: امیدوارم نمایندگان افتخار حضور دکتر الظفرقندی را در جریان رای اعتماد به وزرا و در عین حال از دولت دکتر الظفرقندی سلب نکنند. زمانی که آنها این کار را انجام خواهند داد. شورای اسلامی شورای اسلامی از چنین فرزند میهن از رای اعتماد محروم نخواهد شد.

دکتر سید حسن هاشمی وزیر سابق بهداشت با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود از پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حمایت کرد دانش و تجربه نیم قرن در تدریس، یکی از شریف ترین افراد جامعه، پاک ترین و مشتاق ترین جامعه است.

الهاشمی ادامه داد: وی علاوه بر صلاحیت عمومی و تخصصی از حمایت تمامی جریانات سیاسی و غیرسیاسی در جامعه پزشکی و پیراپزشکی برخوردار است که بسیار ارزشمند است.

الهاشمی افزود: – اگر بخواهیم الگوی خوبی برای دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی در رشته خود ارائه کنیم، قطعا دکتر ظفرکندی در راس لیست قرار می گرفت.

وی افزود: شکی نیست که هرکس داوطلب این مسئولیت شود به نظام و ارکان جمهوری اسلامی ایمان دارد. دکتر ظفر قندی برای زندگی سالم و آسوده و در عین حال با سرمایه اجتماعی بالا چیزی کم ندارد لذا قطعا برای خدمت به مردم، فداکاری، ارتقای سلامت مردم و ترویج شعارهای انقلاب اسلامی به میدان آمد.

الهاشمی با تاکید بر اینکه شجاعت دکتر ظفر قندی را از صمیم قلب تحسین می کنم، افزود: با توجه به اینکه رئیس جمهور در این دوره پزشک و جراح است، انتظارات از حوزه سلامت بسیار زیاد خواهد بود. از سوی دیگر، پزشکیان در حوزه سلامت نظرات و دیدگاه های خاص خود را دارند که ارائه آن به راحتی امکان پذیر نیست. هماهنگی با بخش های مختلف علمی، بهداشتی، پزشکی و خدماتی کار آسانی نخواهد بود.

وزیر سابق بهداشت به دو نکته مهم درباره رای اعتماد به دکتر الظفرکندی اشاره کرد و گفت: دکتر الظفرکندی و دکتر مازیکیان همزمان رئیس دانشگاه بودند. به همین دلیل رابطه بسیار قوی و صادقانه ای دارند که می تواند تاثیر زیادی در برآوردن خواسته های نمایندگان و مشتریان شما داشته باشد.

الهاشمی توضیح داد: تا جایی که من می دانم افراد بعد از دکتر الظفرکندی بسیار با ایشان فاصله دارند و اگر به دکتر الظفرکندی رای ندهید فکر نکنید نفر بعدی شایسته تر از ایشان خواهد بود. .

وزیر اسبق بهداشت گفت: ای نمایندگان از شما می خواهم که افتخار حضور دکتر ظفر قندی را از دولت جناب آقای پزشکی و بهداشت عمومی دریغ نکنید و در عین حال منکر عزت رای نشوید. از اعتماد به نفس برای چنین هم وطنی از شورای اسلامی.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *