روحانی: به کسی رأی دهیم که مصمم است سایه تحریم را از سر مردم بردارد

تبلیغات بنری

هورناز (hornaz.ir):

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در پیامی تصویری به مناسبت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت خود را از دکتر مسعود بدیشیان اعلام کرد و از مردم خواست به این کاندیدایی که سابقه دارد رای دهند. ویژگی هایی مانند صداقت، شجاعت و وفاداری در روز جمعه، 8 جولای، به نفع ملی رای.

به گزارش پایگاه خبری «الاختیار»، متن کامل پیام تصویری روحانی به شرح زیر است:

به نام خدا

ملت شریف و شریف ایران

17 تیر امسال می تواند روز بسیار مهم و سرنوشت سازی برای ملت ایران باشد. مردمی که سه سال رنج مداوم را تحمل کردند، سه سال تورم بالای 40 درصد را تحمل کردند. مردمی که در این چند سال شاهد فشارهای اجتماعی و بداخلاقی در خیابان ها بودند و مردمی که در این سه سال هر ماه و هر روز منتظر پایان ممنوعیت بودند، اما متاسفانه در این سه سال برای یک امضا هم کاری انجام نشد.

روز جمعه باید به فردی رای دهیم که مصمم است سایه تحریم را از سر مردم ایران بردارد. او مصمم است شجاعانه این امضا را اجرا کند و برنامه جامع اقدام مشترک را احیا کند. بیایید به فردی رای دهیم که به دنبال پیوستن به FATF باشد، آن را در لیست سفید قرار دهیم و مشکلات روابط بانکی و بانکی را حل کنیم.

به کسی که به دنبال شایستگی است رای دهید. او غیر حزبی و غیر فرقه ای می اندیشد و با همه احزاب و گروه ها به عنوان ملت بزرگ ایران با احترام برابر رفتار می کند.

بیایید به کسی رای دهیم که همیشه صادق بوده است. صداقت پایه است. اجازه ندهیم کسانی که با مردم صادقانه صحبت نمی کنند و آمارهای دروغین به مردم ارائه می دهند در این کشور قدرت را در دست بگیرند. افرادی که در این مناظره ها دیدیم، برخی از آنها متاسفانه آمار واقعی را به مردم نگفتند و حقیقت را به مردم نگفتند.

بیایید به کسی رای دهیم که شجاعت لازم را داشته باشد. امروز کسانی که جسارت لازم را ندارند نمی توانند به دلیل نگاه خشم آلود این یا آن جناح، به دلیل سیگنال این یا آن جناح، اهداف و منافع ملی را دنبال کنند و از منافع ملی فراتر بروند. ما باید به کسانی رای دهیم که تمام منافع شخصی و خانوادگی خود را نادیده می گیرند تا به منافع ملی برسند.

ما باید به کسی رای دهیم که به حرفش، به حرفش، به حرفش صادق باشد. به منافع ملی کشور وفادار باشید و به منافع مردم وفادار باشید.

برای توسعه کشور، برای معیشت مردم، برای اینکه مردم یک بار دیگر شاهد تورم تک رقمی باشند، برای اینکه مردم یک بار دیگر شاهد رشد اقتصادی 14 درصدی باشند، باید تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند و خواهیم دید. ایران از صلح برخوردار است و ایران در مسیر توسعه واقعی.

از جمله کاندیداهای محترم دولت چهاردهم، دکتر مسعود بازیکیان است که شایسته این کار است، این بار می تواند مسئولیت را بر دوش بکشد و دارای ویژگی ها و ویژگی هایی است که گفتم.

بیایید همه به پای صندوق های رای بشتابیم. از افرادی که خواهان تعامل سازنده با دنیا هستند و خواهان اعتدال در کشور هستند می خواهم روز جمعه به دکتر مسعود مازیکیان رای دهند.

درود و رحمت و برکات خداوند

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *