حمایت قاطع مسعود فراستی از پزشکیان: برای ایران و ایرانیان احساس خطر کرده ام/ محفل حجتیه و حلقه پایداری چی ها جلیلی را محاصره کرده اند / در دور اول انتخابات شرکت نکردم اما اکنون وظیفه عاجل ملی خود میدانم که به پزشکیان رای دهم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مسعود فراستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار متنی از پزشکان حمایت کرد و نوشت: برای ایران و ایرانی احساس خطر می کنم.

متن فراستی با هشتگ «نه به گالیله» به شرح زیر است:

احساس خطر برای ایران و ایرانیان

جناح محفل حجت احمدی نژاد مشایی و اداره تثبیت به رهبری شها جلیلی را محاصره کردند.

رفتار غیرانسانی سخنگوی ستاد انتخاباتی وی با زنان و دختران و پسران کشور، اظهارات فاشیستی و نفرت انگیز رئیس ستاد وی، شوک مردم در خیابان و… یک «سایه» موقر است. دستاورد دولت”.

سیاست‌های لیبرالیسم اقتصادی خشن همراه با رشد شگفت‌انگیز تورم و قیمت‌های گزاف علیه ما، تداوم رانت‌گرایی و فساد مالی، ذینفع تحریم‌ها، گسترش خفقان و سرکوب آزادی‌های فردی و اجتماعی با شعارهای انقلابی حمایت از مظلوم» وضعیت کنونی جامعه را بیش از پیش مخاطره آمیز و خطرناک می کند.

باید بایستی، دیگر سکوت جایز نیست.

من در دور اول انتخابات شرکت نکردم، اما اکنون به دلایلی که در بالا ذکر شد، می دانم که این وظیفه عاجل ملی است که به پزشکان رای بدهم تا از این وضعیت اسفبار اورژانسی خارج شوند نه اصولگرا، با حفظ دیدگاه انتقادی خود به پزشکان رای خواهم داد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *