حمله علیرضا بیرانوند به درویش و مدیران پرسپولیس؛ نوچه و فن پیچ ندارم / چرا شکست می‌خورید به من حمله می‌کنید؟ / به احترام تیم خیلی چیزها را نگفتم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

علیرضا بیرانوند دروازه بان اسبق پرسپولیس در واکنش به مصاحبه های اخیر خود انتقادات تندی از مدیران این باشگاه را مطرح کرد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس با انتشار پیامی تند و شفاف در فضای مجازی به عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس پاسخ داد. او اعلام کرد که دیگر نمی خواهد درباره اتفاقات گذشته صحبت کند اما سکوتش باعث شد تا تخلفات مدیران مکرر تکرار شود. بیرانوند توضیح داد که مسئولیت ناکامی های تیم را به عهده می گیرد و هر بار که باشگاه می بازد یا مشکلی پیش می آید به او حمله می شود.

وی همچنین از پرداخت نشدن مطالباتش انتقاد کرد و خاطرنشان کرد که باشگاه به جای پرداخت کامل حقوقش، تنها بخشی از آن را پرداخت کرده و به جای آن به او تمدید کرده است. برانوند توضیح داد که اگرچه به ناعادلانه مورد حمله قرار گرفت، اما شأن تیم را حفظ کرد و در مورد بسیاری از مسائل صحبت نکرد.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد شدید از مدیران باشگاه گفت: به جای فرار از واقعیت و انتشار اخبار جعلی برای تحت فشار قرار دادن دیگران، باید منطقی با مسائل برخورد کرده و به تصمیمات دیگران احترام بگذارند. بیرانوند تاکید کرد که با وجود همه این موارد، به احترام تیم، باز هم از ذکر برخی از حقایق خودداری کرده است.

حمله علی رضا بیرانوند به درویش و مدیران پرسپولیس; من هیچ حقه ای ندارم / چرا شکست می خورید و به من حمله می کنید؟ / خیلی چیزها را به احترام تیم نگفتم

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *