حمید بورد مدیرعامل شرکت ملی نفت شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شانا: محسن پاک نژاد وزیر نفت طی حکمی حمید برد را برای مدت دو سال به سمت مدیرعاملی شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.

محسن پاک نژاد در متن این حکم خطاب به حمید برد:

جناب آقای حمید مجلسی

نظر به تعهد، تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد اعضای محترم هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران، بر اساس ماده 50 آئین نامه این شرکت مصوب 1394، به موجب این حکم به مدت دو سال در سمت معاون وزیر و مدیر اداری. به شرکت ملی نفت ایران منصوب می شوید.

لازم است با استعانت از خداوند متعال از تمامی توانمندی های این شرکت بهره مند گردید و برای نیل به اهدافی که اهم آنها به شرح ذیل می باشد اقدامات لازم و موثر در دستور کار قرار گیرد. به شرح زیر است: در اسرع وقت و به طور منظم از پیشرفت امور مطلع شوید:

– استفاده از راهبردها و تمامی توانمندی های مفید و موثر و همچنین مدیریت علمی مخازن به منظور بهبود و افزایش بهره وری انرژی، افزایش ظرفیت تولید نفت و گاز، بهبود میزان برداشت از مخازن و افزایش ظرفیت صادراتی. نفت و نفت محصولات

– پیگیری موثر در جهت تسریع در اجرای طرح های توسعه میادین نفت و گاز با اولویت میادین مشترک به ویژه طرح افزایش فشار بر میدان گازی پارس جنوبی و میادین نفتی غرب کارون به منظور ایجاد حداکثری. مقدار ثروت برای کشور و حل اختلافات امکان پذیر است.

– اولویت دادن به تخصیص منابع مالی و استفاده از روش های موثر برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و رواج اقتصاد نفتی.

– انجام اقدامات لازم، انجام اقدامات لازم و استفاده از تمامی توانمندی های سازمان برای دستیابی به جهش در تولید و مشارکت مردم و بخش خصوصی.

جست‌وجوی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای بومی‌سازی تجهیزات و کالاهای استراتژیک صنعت نفت و روش‌های جدید و فناورانه برای اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از میادین نفت و گاز.

– توجه ویژه به تحقق اهداف مندرج در قانون برنامه هفتم و پیشرفت به عنوان برنامه راهبردی دولت چهاردهم و همکاری با معاونین وزیر و سایر دستگاه های وزارت نفت در راستای اجرای مفاد قانون. قانون برنامه هفتم.

– انجام بررسی ها و اقدامات مناسب در خصوص ساماندهی ساختار شرکت ملی نفت ایران به منظور نوسازی عملیات و انطباق آن با فعالیت ها و وظایف محوله.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *