حمید درخشان: بیرانوند برای افزایش دستمزدش نیازی به این رفتارها ندارد / پرسپولیس، مهدکودک نیست

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مهدکودکی نیست که بازیکنان به دنبال یکدیگر بیایند. این باشگاه نام و اعتباری دارد که شایسته احترام است.

حمید درخشان با انتقاد شدید از عملکرد علیرضا بیرانوند مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه آنچه در روزهای گذشته شاهد آن بودیم نشان داد که برخی از بازیکنان ما هنوز نمی دانند چگونه حرفه ای رفتار کنند و بیرانوند اگر حرفی برای گفتن دارد باید در فضایی که از اصول و منطق پیروی می کند، به درستی جلو بیاید و مسائل را حل کند.

وی ادامه داد: اگر نمی خواهد در پرسپولیس بماند باید منطقی عمل کند و در جلسه ای با مسئولان باشگاه و اعضای هیئت مدیره مسائل خود را مطرح کند و نیازی به این اقدامات نیست.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس تایید کرد: فسخ یک طرفه به هیچ وجه معتبر نیست. بیرانوند بازیکن کوچکی نیست که از این مسائل غافل باشد. او در تیم بزرگی به نام پرسپولیس بازی می کرد و یکی از بازیکنان خوب تیم ملی در سال های اخیر بوده است. ما پارسال هم مشکل داشتیم و امسال تلاش برای ناراحت کردن هواداران مناسب نیست و نباید تا این حد پیش برویم.

درخشان در پاسخ به این سوال که رفتارهایی که در فوتبال می بینیم نشان می دهد برخی از بازیکنان ما رفتار حرفه ای را ندیده اند، گفت: این مایه تاسف است. وقتی بازیکنی میلیاردها تومان درآمد دارد، کافی است 2 درصد آن را برای مشاور یا وکیل خرج کند تا دچار چنین مشکلاتی نشود. او باید در مسابقه شرکت کند، روی آن تمرکز کند و بررسی مسائل مختلف را به مشاورش بسپارد، اما در فوتبال ما این موضوع رعایت نمی شود.

وی با توجه به اینکه رفتار برانوند ممکن است واکنش مشابهی را در بین سایر بازیکنان ایجاد کند، گفت: اینجا مهدکودکی نیست که بازیکنان در آن دنبال یکدیگر بیایند. باشگاه پرسپولیس نام و آوازه ای در خور قدردانی دارد. البته یک پیشنهاد به مسئولان باشگاه دارم و آن این است که برای حل مشکل خط دروازه پرسپولیس، یکی دو دروازه بان خوب از کشورهایی مانند گرجستان یا ازبکستان تعیین کنند. در ایران دروازه بان خوب بدون باشگاه نداریم، به همین دلیل بهتر است یک نفر جدید از کشورهای اطراف جذب کنیم که نهایت خدمت را به تیم بدهد.

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: در روزهای آینده با برطرف شدن مشکلات پرسپولیس شاهد جذب بازیکنان جدید و بسته شدن تیم خواهیم بود و با توجه به اینکه باید در لیگ الیت به میدان برویم باید بسته شود. پرونده یک تیم خوب برای لیگ برتر و مسابقات پیش رو.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *