حیات مقدم، نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس: آمار بیکاری در حوزه انتخابیه من، بالا است / برخی افراد به اوج افسردگی رسیده اند و حتی آرزوی مرگ می‌کنند / این تعداد بیکار می‌تواند در هر منطقه‌ای منجر به تبدیل آن منطقه به انبار باروت شود / دولت باید با برنامه ریزی دقیق، هر چه سریع‌تر به فکر اشتغال باشد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

حیات مقدم نماینده ماهشهر، امدیا و هندگان در مجلس با بیان اینکه نرخ بیکاری در منطقه من بالاست، گفت: برخی به اوج افسردگی رسیده اند و آرزوی مرگ دارند.

وی گفت: با وجود استقرار تمامی صنایع در خوزستان، بر اساس برخی آمارها نرخ بیکاری در این استان بالاست. صنایع فولاد، پالایش و پتروشیمی در خوزستان فعالیت می کنند اما به گفته برخی نرخ بیکاری بالاست.

این نماینده مجلس گفت: بر اساس آمار برخی کارشناسان ممکن است حداقل 30 هزار نفر بیکار جویای کار در حوزه انتخابیه بنده باشند. این تعداد بیکار در منطقه می تواند منجر به ناامنی و حتی تبدیل منطقه به انبار پودر شود.

حیات مقدم افزود: در این منطقه به دلیل حقوق و مزایای شرکت های پتروشیمی بیشتر علاقه مند به استخدام در پتروشیمی ها هستند. افرادی هستند که از سن مجاز اشتغال فراتر رفته و به اوج افسردگی، ناامیدی و حتی آرزوی مرگ رسیده اند.

وی افزود: برخی به من گفتند که شرکت های زیادی در منطقه وجود دارد و چرا ما سرکار نمی رویم.

این نماینده گفت: این منطقه به شدت نیازمند فرصت های شغلی است. الان خیلی دیر است و باید با برنامه ریزی دقیق هر چه زودتر به فکر جذب نیرو باشند. حتی باید به استخدام یک فرد بیکار شایسته و متعهد فکر کنید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *