خانه تکانی بزرگ فیلم های اونجرز؛ بازگشت رابرت داونی جونیور تا اخبار و نظریه‌ها

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

Zoomit: Marvel Studios با خبر بزرگ خود در San Diego Comic Con 2024 بسیاری از طرفداران را شگفت زده کرد و اکنون با زومجی همراه باشید تا ببینید در این پنل چه اتفاقی افتاده است.

حتی قبل از برگزاری پنل خود در San Diego Comic-Con 2024، Marvel Studios انتظارات زیادی را برای طرفداران خود ایجاد کرده است. گفته می شد این خبر تعجب هواداران را برانگیخت و همه به تماشای این نقاشی دعوت شدند. سرانجام، یکشنبه صبح همین هفته، پنل مارول در کامیک کان سن دیگو برگزار شد و استودیو مارول با انتشار چند خبر به وعده خود عمل کرد. در اینجا ابتدا به تمامی اتفاقات و اخبار این پنل می پردازیم و سپس می بینیم که این خبر چه تاثیری بر آینده MCU و دو قسمت بعدی فیلم Avengers خواهد داشت. پس با زومجی همراه باشید.

مهمترین اخبار از پنل استودیو مارول در کامیک کان سن دیگو

در ابتدا، ما به بزرگترین اخبار و نکات مهم از پنل استودیو مارول در کامیک کان سن دیگو می رویم. ابتدا به Captain America: Brave New World می رویم، جایی که تصاویر جدیدی از فیلم برای تماشاگران در سالن نمایش داده شد. کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، گفته است که این فیلم به ویژگی‌های سرباز زمستانی که قبلاً قولش را داده بودیم بازخواهد گشت.

اما مشخص شده است که جیانکارلو اسپوزیتو در کاپیتان آمریکا 4 نقش Sidewinder را بازی کرده است. او رهبر انجمن مارها است و در کنار شخصیت لیدر یکی از شرورهای فیلم است. ورود فلز آدامانتیم به دنیای سینمایی مارول نیز به طور رسمی تایید شده است و در واقع ناشی از سیارات آسمانی است و مواد استخراج شده از آنها از این فلز گرانبها است که به نظر می رسد دولت های جهان به دنبال آن هستند. بهره برداری و استخراج این فلز.

رابرت داونی جونیور و برادران روسو در دنیای سینمایی مارول، بزرگترین نقطه برجسته پنل مارول در کامیک کان بود.

در واقع تیغه های شخصیت ولورین از فلز آدامانتیم ساخته شده است. هریسون فورد در حالی که از حضور در MCU خوشحال و مفتخر بود، همچنین تایید کرد که رد هالک را موشن کپچر کرده است و حتی کلیپی از رد هالک در حال سخنرانی در مقابل کاخ سفید را نشان داد. پیش از این در تریلر فیلم Captain America: Brave New World مشخص شده بود که رد هالک در کاخ سفید با کاپیتان آمریکا مبارزه خواهد کرد.

در مرحله بعد، نوبت به اولین نمایش Thunderbolts می رسد که بر فرستادن گروهی از شخصیت ها به یک ماموریت خطرناک برای از بین بردن یک حلقه جنایت تمرکز دارد. در طول تریلر، گوست با لباسی جدید ظاهر می شود و یلنا و رد گاردین اکنون با هم در یک آپارتمان زندگی می کنند. با این حال، تریلر اطلاعات زیادی در مورد داستان فاش نمی کند، اما توانست نظر افراد حاضر در پنل را جلب کند. متاسفانه این تریلر هنوز به صورت آنلاین منتشر نشده است.

سپس نوبت به راه اندازی مجدد Fantastic Four می رسد که فاش شده است Fantastic Four: First Steps نام دارد. این فیلم قرار نیست داستان اصلی را روایت کند و در دنیایی دیگر در دهه 1960 می گذرد. در طی ویدئویی که از فیلم پخش شد، اعضای چهار شگفت انگیز به ماموریتی در فضا می روند و در قسمت کوتاهی از ویدئو، گالاکتوس ظاهر می شود که بسیار شبیه به نسخه کمیک خود است و فیلم در یک فیلمبرداری می شود. صحنه 4:3.

این ویدیو همچنین نشان داد که برج گروه به چیزهایی مانند اختراعات و ابزارهای پیشرفته آنها دسترسی دارد، که نشان می دهد حداقل در ظاهر اقتباسی وفادار از کمیک های کلاسیک گروه خواهد بود و طرفداران می توانند منتظر یک وسیله نقلیه Fantasticar در فیلم نیز باشند. همچنین، مایکل جیاکینو که اغلب با مارول برای ساختن موسیقی متن سه گانه Doctor Strange to Spider-Man همکاری می کرد، وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم The Fantastic Four را بر عهده گرفت. اعضای Fantastic Four در دو فیلم بعدی Avengers نیز حضور خواهند داشت.

اما به مهم ترین قسمت پنل یعنی معرفی دو فیلم جدید Avengers می رسیم. در طی این پنل، استودیو مارول تایید کرد که قسمت پنجم انتقام جویان Avengers: Doomsday نام دارد و قسمت ششم همچنان Avengers: Secret Wars نام دارد تا پایان داستان چندجهانی MCU را نشان دهد. جو و آنتونی روسو، کارگردانان فیلم Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame که با نام برادران روسو نیز شناخته می شوند، بازگشت به فیلم Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars تایید شده است.

استیون مک‌فیلی، نویسنده سه‌گانه کاپیتان آمریکا، Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame نیز برای نوشتن فیلمنامه‌های Avengers 5 و Avengers 6 بازگشته است. در واقع، مارول به تیم برنده قبلی خود بازگشت تا نشان دهد که می‌خواهد باشد. نسبت به نتایج کار آینده خود اطمینان بیشتری دارد. از سوی دیگر، به نظر می رسد آلن سیلوستری برای ساخت موسیقی متن فیلم های Avengers بازخواهد گشت.
بر اساس نظریه منتشر شده، رابرت داونی جونیور نقش نسخه دکتر دووم ساخته آنتونی استارک را بازی خواهد کرد.

اما خبر تعجب برانگیز کمیته بدون شک پیشنهاد بازی در نقش دکتر دووم به این بازیگر بود که تقریبا غیرمنتظره بود. در خلال پنل، رسما تایید شد که رابرت داونی جونیور در نقش دکتر دووم به دنیای سینمایی مارول بازخواهد گشت که بسیاری را شگفت زده کرد. اگرچه اکنون سوالات زیادی وجود دارد، اما Doctor Doom رسماً جایگزین Kang the Conqueror به عنوان شخصیت منفی اصلی در Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars شده است که پیش از آن این شخصیت در فیلم The Fantastic Four: First Steps معرفی خواهد شد.

اگرچه فعلا مشخص نیست که نقش دکتر دووم در Fantastic Four چقدر خواهد بود، اما انتظار می رود که او در پایان فیلم معرفی شود یا در قسمت هایی از فیلم حضورهای کوتاهی داشته باشد. با این حال، مت شکمن از حضور داونی جونیور در MCU آگاه بود و این ممکن است نشان دهنده این باشد که می توان انتظار داشت داونی جونیور پس از پایان فیلم بیش از یک صحنه کوتاه ظاهر شود. اگرچه شایعات حضور داونی جونیور حدود یک ماه قبل از پانل به بیرون درز کرد، بسیاری در مورد هویت این شخصیت شک داشتند تا اینکه مارول در نهایت اعلام کرد که Victor Van Doom نسخه Doctor Doom در اینجا خواهد بود.

بعد از اینکه اعلام شد رابرت داونی جونیور در نقشی شرور به MCU بازخواهد گشت، گمانه زنی های زیادی به راه افتاد. اگرچه برادران روسو در پنل اعلام کردند که داونی جونیور در فیلم‌های Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars نقش ویکتور ون دوم را بازی خواهد کرد، اما طرفداران مارول قانع نشدند و از آن زمان تئوری‌هایی مبنی بر بازی او در این نقش مطرح شد. بازگشت به این نقش نسخه جهش یافته تونی استارک است که در دنیای دیگری به دکتر دووم تبدیل شد. از آنجایی که او از همان جهان چهار شگفت انگیز است، این نظریه می تواند جالب و ارزش بررسی باشد.

گروهی از طرفداران بر این باورند که رابرت داونی جونیور برای بازی در نقش جایگزین تونی استارک به نام آنتونی استارک بازگشته است. این نظریه زمانی قوی‌تر شد که آنتونی استارک روی زمین 11029 قبلاً دکتر دووم بود و می‌توانست این نظریه را تقویت کند. البته مارول بعداً رسماً اعلام کرد که RDJ نقش ویکتور ون دووم را بازی خواهد کرد و در حال حاضر نظریه طرفداران را رد می کند، اما آنها دست از تلاش برنداشته اند.

آنها فکر می کنند بعید است که استودیو مارول بخواهد همیشه دکتر دووم را با ماسک نشان دهد و از آنجایی که دکتر دووم چهره خود را در کمیک ها نشان نمی دهد، این می تواند بازگشت رابرت داونی جونیور را کمی عجیب کند. همچنین به او دستمزد نجومی پرداخت می شود که ممکن است نشان ندادن چهره خود را در طول فیلم غیرقابل توجیه کند. البته، مارول بارها و بارها نشان داده است که می‌توانند اوضاع را تغییر دهند، و این می‌تواند یک تغییر ساده در ریشه‌های Victor Van Doom باشد.

طبیعتاً طرفداران این نظریه می گویند که از آنجایی که نسخه اصلی Silver Surfer را در طول فیلم نخواهیم دید یا حداقل بازیگر در حال حاضر انتخاب نشده است، این می تواند در مورد Doctor Doom نیز صدق کند. از طرف دیگر، این گروه می‌گویند که مارول می‌تواند فرصتی ایجاد کند تا ببیند مثلاً دکتر استرنج و مرد عنکبوتی با دیدن نسخه شیطانی تونی استارک چه واکنشی نشان می‌دهند یا ساکنان زمین چه واکنشی نسبت به نسخه شیطانی نشان می‌دهند. قهرمان سابقشان

با این حال، اکنون مشخص نیست که نسخه Doctor Doom قرار است نسخه کلاسیک باشد یا نسخه آنتونی استارک و باید تا زمان انتشار منتظر ماند و دید که آیا این نظریه درست است یا مارول با اظهارات خود صادق بوده است. طرفداران از ابتدا. اما در سوی دیگر ماجرا، بازگشت رابرت داونی جونیور به شایعات درباره بازگشت دیگر بازیگران قدیمی MCU دامن زده است. پیش از این شایعه شده بود که کریس ایوانز بازیگر نقش کاپیتان آمریکا و اسکارلت جوهانسون بازیگر نقش بلک ویدو باز خواهند گشت.

در آن زمان ما فرض می‌کردیم که آنها متغیر خود را برمی‌گردانند، اما نحوه بازگشت RDJ می‌تواند این معادلات را کاملاً تغییر دهد. اگرچه این خبر در حال حاضر فقط شایعه است، اما یک تئوری قوی وجود دارد که می‌توان انتظار داشت نسخه شیطانی برخی از شخصیت‌ها در Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars بازگردد. حتی در دنیای کمیک هم چنین چیزی وجود دارد و خیلی عجیب است که مارول نمی خواهد از این امکان استفاده کند.

فقط لحظه ای را تصور کنید که کریس ایوانز در این دو فیلم یا بخشی از آنها نقش کاپیتان هایدرا را بازی می کند، تصورش واقعا جالب است و در واقع می توانیم نسخه مقابل کاپیتان آمریکا را ببینیم. یا حتی سیاه بیوه شیطانی یا هر شخصیت دیگر MCU. با اینکه شخصا تصور می کردم روزی مارول بخواهد به کاپیتان هایدرا برود و داستان را مانند کمیک ها ادامه دهد، اما در هر صورت ایده استفاده از آن در فیلم های چندجهانی آماده و آماده شده است.

بنابراین، اگر Doctor Doom بخواهد یک تیم شیطانی Avengers متشکل از Captain Hydra و نسخه شیطانی Black Widow تشکیل دهد، می تواند ایده جالب و تا حدودی متفاوتی باشد. با این حال، بازگرداندن شخصیت‌های قدیمی MCU به شیوه‌ای متفاوت می‌تواند ایده جالب و جذابی باشد و باعث شود فیلم‌های آینده Avengers به ​​آثاری مورد انتظار تبدیل شوند. با این حال، در این دوره، مارول درس های زیادی در مورد استفاده از کامئوها و کمئوها آموخت و بسیاری معتقدند که استودیو به درستی از این موضوع در Deadpool و Wolverine استفاده کرده است.

اگرچه شایعاتی مبنی بر حضور و بازگشت شخصیت هایی مانند ددپول، ولورین و… به گوش می رسد، اما حضور نسخه شیطانی شخصیت هایی مانند کاپیتان هایدرا می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد. حتی شخصیتی مانند مرد عنکبوتی می تواند چنین نسخه ای داشته باشد و ایده بازگشت اندرو گارفیلد به عنوان مرد عنکبوتی فقط همان نسخه نیست. به هر حال زمان نشان خواهد داد که آیا اندازه دو فیلم بعدی انتقام جویان فقط به تعداد شخصیت ها خواهد بود یا شاهد جنگ بین دنیاهای مختلف خواهیم بود که در آن شرورها دنیاهای مختلفی را تصرف کرده اند!

Avengers: Judgment Day برای اکران در تاریخ 1 می 2026 (11 مه 1405) و Avengers: Secret Wars برای اکران در تاریخ 7 می 2027 (17 می 1406) برنامه ریزی شده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *