خبر بد آرژانتین: تکلیف مسی معلوم نیست!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تیم ملی آرژانتین صبح فردا به وقت ایران باید در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2024 به مصاف تیم ملی اکوادور برود و امیدوار است به راحتی از سد این تیم عبور کند و در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها قرار گیرد.

مسی در دو بازی ابتدایی مرحله گروهی یکی از بازیکنان درخشان تیم ملی کشورش بود و مثل همیشه نقش مهمی در پیروزی های این تیم داشت اما در آخرین بازی لیگ برتر نتوانست آرژانتین را همراهی کند. مرحله گروهی او به دلیل مصدومیت روی نیمکت نشست و فرصت بازی را پیدا نکرد

رسانه های آرژانتینی در روزهای گذشته گزارش دادند که او به تمرینات تیم ملی بازگشته و احتمال حضور او در بازی مقابل اکوادور وجود دارد اما حالا اسکالونی بار دیگر شک و تردید را نسبت به او ایجاد کرده است. . این.

2049006

سرمربی تیم ملی آرژانتین در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ما منتظر می مانیم تا تصمیم نهایی را در مورد مسی بگیریم، آن روز احساس خوبی نسبت به او داشتیم، اما احتمال حضور لائوتارو مارتینز و جولن آلوارز نیز وجود دارد. تیم با هم باید منتظر تمرین نهایی باشیم.

اگر لئو نتواند بازی کند، شرایط تغییر خواهد کرد. ما سعی می کنیم او را در ترکیب داشته باشیم. عادلانه است که تا آخرین لحظه صبر کنید و به او زمان بدهید. قبل از تمرین با او صحبت خواهم کرد تا فردا تصمیم بگیرم. او آن روز احساس خوبی داشت، اما در نهایت باید ببینیم که چطور پیش می رود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *