خداحافظی اشکبار ناچو با رئال مادرید؛ بغض همه شکست / «رئال همیشه خانه من خواهد بود»

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش سوم: جشن خداحافظی ناچو – توسط رئال مادرید در ورزشگاه برنابئو برگزار شد. خداحافظی احساسی که همه را به گریه انداخت.

ناچو فرناندز – رسما از رئال مادرید خداحافظی کرد. 23 سال حضور در باشگاه و عناوین زیادی در دوران حرفه ای خود. درست زمانی که به نظر می رسید قراردادش را تمدید می کند، بالاخره جدایی اش را اعلام کرد. این مدافع باتجربه در نهایت با القادسیه قرارداد بست و به کار خود در پایتخت اسپانیا پایان داد.

همه کاره جاودانه، آچار فرانسوی همه مربیان اورژانس و فوتبالیستی که همیشه در زمین حاضر بود و برای رئال مادرید فداکاری می کرد، – در مراسمی ویژه با حضور مدیران و ستاره های سابق و فعلی رئال مادرید تجلیل شد.

بازیکنی با 6 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و نمونه ای برای همه بازیکنان جوان لافابریکا، بازیکنی که نه تنها در زمین می درخشید، بلکه رفتاری مثال زدنی از خود نشان می داد.

کاپیتان همیشگی رئال مادرید – به همراه خانواده اش در این مراسم حضور یافت و ابتدا تصاویری از اولین روزهای حضورش در رئال مادرید پخش شد و سپس بهترین بازی ها و گل های او پخش شد. تصاویری که باعث عصبانیت ناچو و خانواده اش شد. حاضران در این مراسم نیز احساساتی بودند.

سپس فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پشت میکروفون نشست و شروع به کنایه زدن کرد: «- یک روز غم انگیز برای رئال مادرید است، زیرا بازیکنی که همه چیز را به ما داد، ناچو را ترک خواهد کرد شما همیشه یک بازیکن مهم در چنین دوره تاریخی برای ناچو بوده اید، شما الگوی هر بازیکن جوانی هستید که رویای رسیدن به جایگاه شما در رئال مادرید را دارد، شما همیشه نماینده تمام ارزش ها بوده اید از رئال مادرید: “ناچو، می دانی که رئال مادرید خانه توست و همیشه همینطور خواهد بود.”

سپس ناچو شروع به صحبت کرد: “رئال مادرید برای من همه چیز بوده است، من می خواهم از همه در رئال مادرید، مدیران، کارمندان، مربیان، هم تیمی ها و غیره تشکر کنم. همه در اینجا به من کمک کردند آکادمی رئال مادرید: “او تمام تلاش خود را کرد تا به همه چیز برسد. از هم تیمی هایم متشکرم، از شما ممنونم که همه چیز را برای من آسان کردید. آینده رئال مادرید بسیار روشن است.”

ناچو نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد که فرزندانش گریه کردند: “نگران نباش، رئال مادرید همیشه وطن ما خواهد بود.”

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *