خرید جدید استقلال به زودی معرفی می‌شود/ برنامه ویژه نکونام برای جناح راست

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: سرمربی استقلال قصد دارد خرید جدید خود را در پستی متفاوت از آنچه تاکنون در آن بازی می کرد به میدان بفرستد.

استقلالی ها علاوه بر جذب رامین رضاییان به فکر خرید یک مرکز دفاعی دیگر هستند چرا که با جدایی صالح حردانی و مصدومیت آرتور کوین یاماگا، عملا کل سهام آبی های فصل قبل در این فصل از بین رفته است. منطقه میدان. البته آنها با مهدی تکداری کار را تمام کرده اند و همین بازیکن مدعی است با استقلال قرارداد بسته است اما حالا به جای تکداری از گل گهر خرید جدیدی به این تیم اضافه می شود و او کسی نیست جز علی رضا کوشک. . .

این بازیکن 24 ساله که شاگرد نکونام در فولاد بود، فصل گذشته با آمار بسیار قابل قبولی یعنی یک گل و یک پاس گل راهی تیمش شد، اما نکونام قصد دارد در مواقع لزوم از او به عنوان وینگر استفاده کند تا وینگر برای بازی در خط دفاعی. سیستم دفاعی سه نفره استقلال نیاز به یک مدافع کناری در جناحین دارد و کوشکی می تواند نقش یک وینگر را نزدیک دروازه حریف و به عنوان بازیکن کناری نزدیک به زمین تیم ایفا کند.

این احتمال وجود دارد که – یا فردا قرارداد کوزکی امضا شود اما هواداران چندان به این انتقال خوش بین نیستند چرا که در صورت اضافه شدن او به عنوان مهاجم بعید است با زدن 10 گل بتواند مشکلات گلزنی خود را حل کند. نکونام در تمام دوران فوتبالش با تیم باز، برنامه ای که در سر داشت را به طور موثر اجرا نکرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *