خشم لورکوزن از آزمون: انفرادی تمرین کن

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تمرین 3: سردار آزمون مهاجم بایرلورکوزن در تمرینات پیش فصل شرکت نکرد و باید به صورت انفرادی تمرین کند.

سردار آزمون پیش از شروع فصل جدید شرایط خاصی را در بایرلورکوزن تجربه می کند.

به گزارش روزنامه آلمانی بیلد، سردار آزمون روز یکشنبه در تست های آمادگی جسمانی شرکت کرد اما زمانی که روز دوشنبه اولین تمرین تیم بایرلورکوزن برگزار شد، اثری از این بازیکن ایرانی نبود.

او در تمرین – غایب بود. این اتفاق باشگاه را بر آن داشت تا در مورد وضعیت ملی پوش ایرانی تصمیم جدیدی اتخاذ کند. منابع داخل باشگاه به کیکر تایید کردند که این مهاجم دیگر با این تیم تمرین نخواهد کرد، بلکه به صورت انفرادی تمرین خواهد کرد.

این نشریه همچنین اعلام کرد که باشگاه اکنون به دنبال فروش این بازیکن است و پیشنهادات مناسبی را بررسی خواهد کرد.

روزنامه بیلد در گزارش خود اعلام کرد که شرایط بدنی برای امتحان نیاز به بهبود دارد و او آمادگی 100 درصدی ندارد و به همین دلیل تمرینات انفرادی برای او بهتر خواهد بود.

میزان فاصله او از تیم نشان می دهد که آزمون اکنون باید در زمان های متفاوتی نسبت به تیم ژابی آلونسو تمرین کند.

ژابی آلونسو علیرغم میل خود به دلیل شرایط انضباطی پیش آمده تصمیم به شرکت در آزمون گرفت.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن در مورد وضعیت تست ها گفت: “فقط می دانم که او در تمرین غایب بود. باید مشخص کنیم که چه اتفاقی افتاده است. آنالیز عملکرد او کافی نیست، او باید تمرین کند. او دیروز در تمرین بود.” او اینطور بود.” او – غایب بود و در چند روز آینده خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.

سویا اخیرا به جذب این بازیکن 29 ساله علاقه نشان داده است. اما در حالی که باشگاه اسپانیایی به دنبال انتقال قرضی است، لورکوزن ترجیح می دهد تست را به صورت دائمی بفروشد.

شاید آزمون قصد دارد با قرارداد جدید خود به باشگاه آلمانی فشار بیاورد و آنها با انتقال قرضی او موافقت کنند. مسلم است که اگر از تمرینات تیم اصلی دور باشد، آمادگی کامل نخواهد داشت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *