خطر بزرگ نیمار برای الهلال/ بازی با العین ۳ بر صفر می‎‌شود؟!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: از امارات خبر می رسد که باشگاه العین موضع قبلی خود مبنی بر غیرقانونی بودن حضور نیمار در بازی با این تیم را تایید می کند.

عبدالعزیز المریسال روزنامه نگار معروف ورزشی اعلام کرد که باشگاه العین امارات به حضور نیمار بازیکن برزیلی الهلال در دیدار آسیایی این دو تیم در چارچوب لیگ الیت اعتراض دارد. مسابقات.

نیمار در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در بازی 5-4 الهلال مقابل العین در ورزشگاه هزا بن زاید به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد.

المریسال در حساب شخصی خود در سایت X نوشت که نیمار تا شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی و ثبت نامش در لیست داخلی، به طور رسمی اجازه بازی در جام پادشاهی یا لیگ محلی عربستان را ندارد.

وی افزود: بحث هایی در جامعه ورزش درباره قانونی بودن یا نبودن حضور نیمار در لیگ نخبگان آسیا وجود دارد.

المریسال با اشاره به اینکه اخبار امارات حاکی از آن است که باشگاه العین در حال بررسی اعتراض به حضور نیمار در این دیدار است، خواستار افشای حقیقت این موضوع شد.

بو نهیان، منتقد ورزشی اماراتی نیز در حساب کاربری خود در سکوی ایکس نوشت که حضور نیمار غیرقانونی بوده و تا 48 ساعت آینده این موضوع ثابت خواهد شد.

وی تاکید کرد که الهلال در شرایط سختی قرار دارد و ممکن است سه امتیاز این دیدار را بگیرد که نتیجه آن 3-0 به سود العین است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *