خلیلی: ۵ سال دیگر بازیکنان ما را خواهید دید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

محسن خلیلی، مدیر آکادمی پرسپولیس درباره تحقق وعده اسپانسر پرسپولیس و پرداخت درآمد پرسپولیس گفت: خوشبختانه امروز اتفاق خوب نادری افتاد که امسال مبلغ پرداخت شد و سه سالی که حضور داشتم تسویه می شود و بدهی بچه ها با کمک حامی خوب ما پرداخت می شود. اتفاق جدیدی که در فوتبال پایه رخ داده، اختصاص درصدی از درآمد یک محصول به تیم آکادمی است. تشکر ویژه از مدیریت باشگاه، جناب آقای درویش، هیئت مدیره و همچنین جناب آقای الحدادی عزیز که کار پایه را پیگیری کردند و ارتباط خوبی بین باشگاه و آکادمی برقرار کردند.

الخلیلی ادامه داد: امیدوارم این امر دائمی و مستمر باشد و حمایت باشگاه پرسپولیس و همه تیم ها نگاه ویژه ای به آکادمی ها داشته باشد تا بتوانیم آینده سازان فوتبال کشورمان را در هر تیمی داشته باشیم. در پنج سال آینده بازیکنانی که در لیگ برتر بازی می کنند بازیکنان جوان و امیدوار ما خواهند بود. امیدوارم سرمایه گذاری خوب و موثر باشد.

الخلیلی به نتایج خوب آکادمی در سال گذشته و اهداف و برنامه های آن در سال جاری اشاره کرد: این یک کار تیمی بود و تمام گروه سخت کار کردند. یک برنامه پنج ساله برای باشگاه ارائه کردیم که 3 سال از آن می گذرد و در سال چهارم هستیم و به دنبال دستیابی به اهداف ویژه هستیم تا بتوانیم زیرساخت های خود را تکمیل کنیم و نگاه ویژه تری به تشکیل باشگاه داشته باشیم. بازیکنان و اضافه شدن جوانان. بازیکنان برای بحث در مورد تیم ملی بزرگسالان. نتایج در فوتبال پایه بسیار مهم و انگیزشی است و قهرمانی بسیار جذاب است، اما دیدگاه من بیشتر به پرورش بازیکنان است، زیرا رسالت آکادمی حمایت از تیم اصلی است و علاوه بر آن، نتیجه نیز برای تیم مهم است. ما مثل دو سه سال گذشته که تیم ما امید بود، تورنمنت بود اما به دلیل تعداد زیاد بازیکنان، در تمرین بزرگسالان با مشکل مواجه شدیم.

او با آکادمی درباره تاثیر الزامات AFC بر چشم مدیران باشگاه صحبت کرد. این در سطح کشور بسیار محسوس بود و من می بینم که بعد از فشاری که کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد کرد، آنها مجبور شدند این قوانین را اجرا کنند و روز به روز حساسیت بیشتری نشان می دهند، اما قضیه پرسپولیس فرق می کند و از روزی که آماده بودیم. ، ما جزو اولین کسانی بودیم که در مورد حرفه ای بودن بحث کردیم، او را پذیرفتیم و مشکلاتش را برطرف کردیم. در دو فصل اخیر که جزو آسیایی های منتخب ایران بودیم، در آکادمی هیچ کم و کاستی نداشتیم. امسال و سال آینده با اضافه شدن تیم بانوان و قوانین و بحث های دیگر سعی می کنیم اول باشیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *