خودروی لوکس کادیلاک؛ رقیب تازه رولزرویس پیدا شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

بی بی سی: کادیلاک سولیل باز است و می تواند چهار مسافر را در خود جای دهد.

کانسپت جدید کادیلاک که نشان دهنده جدیت این سازنده در رقابت با رولزرویس، رونمایی از قدرتمندترین مدل شورولت کوروت، احتمال بسته شدن مازراتی در رسانه ها و دلیل ورود شیائومی به بازار خودروهای برقی است.

کادیلاک برای نشان دادن توانایی خود در ساخت خودروهای سفارشی، مفهومی باز به نام Sollei ایجاد کرد. کادیلاک سول هفته گذشته در دیترویت رونمایی شد و به زودی در هفته خودروی مونتری در کالیفرنیا به نمایش گذاشته خواهد شد.

کادیلاک می خواهد عنوان لوکس ترین خودروساز جهان را که زمانی در اختیار داشت، دوباره به دست آورد. برای رسیدن به این هدف، خودروساز آمریکایی به تولید خودروهای سفارشی و دست ساز که بسیار لوکس و گران هستند روی آورد. نام اولین مدل از این سری کادیلاک سلستیک است که تا چند ماه دیگر روانه بازار می شود.

ماشین لوکس کادیلاک.  رقیب جدیدی برای رولزرویس پیدا شده است

کانسپت سولی بر روی سکوی آسمان ساخته شده است و قسمت جلویی خودرو کاملا شبیه به سکوی آسمان است. طول دو خودرو یکسان است. سولی دارای دو درب بزرگ و سقف پارچه ای است. رنگ این خودرو «کرم مانیل» نام دارد که رنگی است که کادیلاک در اواخر دهه 1950 برای مدل های خود انتخاب کرد.

اتاق با ترکیب چرم و چوب تزئین شده است. کادیلاک می گوید از ماده جدیدی به نام میسلیوم که از ریشه قارچ ساخته شده است برای تزئین کنسول و درها استفاده کرده است. Mycelium توسط کارخانه ای به نام MycoWorks در کالیفرنیا تولید می شود که هدف آن جایگزینی چرم طبیعی با مواد تجدید پذیر است. Myco Works می گوید صنعت خودرو بزرگترین بازار این مواد بعد از کیف و کفش خواهد بود.

ماشین لوکس کادیلاک.  رقیب جدیدی برای رولزرویس پیدا شده است

Soli دارای صفحه نمایش 55 اینچی مشابه مدل Celestial است. پشتی صندلی ها و روکش درها با چوب منبت کاری شده است و بین دو صندلی عقب یک یخچال درب شیشه ای تعبیه شده است.

کادیلاک اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای تولید سوله ندارد. با این حال، جان راث، یکی از مدیران ارشد کادیلاک، در زمان رونمایی از این خودرو گفت: «اکنون که فرصتی برای ساخت یک وسیله نقلیه فوق لوکس وجود دارد، فکر می‌کنم زمان خوبی است که با دقت به مشتریان خود گوش کنیم و ببینیم آنها چه می‌کنند. قرار است انجام دهم.” او می‌خواهد.» تفسیر رسانه‌ای از صحبت‌های آقای راث این است که اگر کادیلاک سفارش‌های کافی برای ساخت سول دریافت کند، ممکن است سول تولید شود.

ماشین لوکس کادیلاک.  رقیب جدیدی برای رولزرویس پیدا شده است

تمرکز کادیلاک در حال حاضر بر روی مدل Celestial است. گفته می شود اولین خودرو تا پایان سال جاری تحویل مشتری می شود.

کادیلاک می گوید که Celestial آنقدر سفارشی شده است که هیچ خودرویی شبیه هم نیست. قیمت پایه Celestial 340000 دلار است و کادیلاک می گوید که بدون اشاره به آمار فروش، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

ماشین لوکس کادیلاک.  رقیب جدیدی برای رولزرویس پیدا شده است

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *