خودکشی برنامه‌ریزی شده بلاگر معروف؛ مرد قرص‌فروش: متوفیه هنگامی که به ناصرخسرو آمد درخواست قرص برنج کرد؛ او مدعی شد قرص را نمی‌خورد فقط می‌خواهد مرد جوانی را بترساند / زن جوان  درخواست کرد با یکدیگر به تجریش برویم و پول را آنجا به من بدهد اما ناگهان جلوی چشمان مرد جوان قرص را خورد و حالش بد شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: پرونده وبلاگ نویس اینستاگرامی که در شمال تهران دست به خودکشی زده بود، پس از تحقیقات جنایی گسترده بسته شد.

بعدازظهر روز دوشنبه 20 تیرماه 1403 فوت مشکوک زن جوانی در محله تجریش به مرکز فوریت های پلیسی شماره 110 اعلام شد.

با اعلام این خبر، تیم تحقیق به قاضی موسی الرضا زاده دستور داد; بازپرس ویژه قتل های شعبه یازدهم دادسرای جنایی با حضور در محل با جسد زن جوان بالاگیری که با خوردن دانه برنج خودکشی کرده بود، مواجه شد.

تحقیقات اولیه نشان داد که؛ به احتمال زیاد زن جوانی که با نامزد وبلاگ نویسش از شمال راهی تهران شده بود، با هم مشاجره کردند و در جاده از ماشین خود پیاده شدند و سپس برای خرید غلات به سمت نصیر خسرو حرکت کردند. در بررسی های تکمیلی مشخص شد زن جوان وقتی به سمت خیابان نصیر خسرو می رفت در جاده داستانی گذاشته و خود را بهانه کرده است! غله فروش نیز او را تا تجریش همراهی کرد.

به این ترتیب فروشنده غله هدف تحقیقات قرار گرفت و ماجرا را اینگونه برای تیم جنایی توضیح داد: متوفی وقتی به نصیرخسرو آمد، درخواست دانه برنج کرد اما من در آن زمان دانه های مورد نیاز را نداشتم. وقتی برگشتیم، گاری مرا دزدیدند. وقتی شکایت کردم، مدعی شد که قرص نخورده، فقط می‌خواهد یک جوان را بترساند.

وی ادامه داد: زن جوان خواست تا با هم به تجریش برویم و پول را در آنجا به من بدهیم اما ناگهان قرص را در مقابل چشمان جوان خورد و حالش بد شد. او خیلی زود به بیمارستان منتقل شد اما اقدامات کادر درمانی فایده ای نداشت و بر روی تخت اورژانس جان باخت.

پس از انجام تحقیقات میدانی در محل جنایت و بیمارستان، تیم تحقیق از سوی بازپرس جنایی مامور شدند تا با اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات خود را در این خصوص ادامه دهند و جسد متوفی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد. .

صدور قرار منع تعقیب

پس از بررسی های دقیق تیم تحقیقاتی مشخص شد که وبلاگ نویس معروف اینستاگرام با برنامه ریزی قبلی و با اراده خود به زندگی خود پایان داده و در این زمینه مرتکب جرمی نشده است.

با ادامه تحقیقات، هیچ مدرکی که ثابت کند نامزد این وبلاگ نویس در این پرونده نقش داشته و متوفی را به خودکشی تشویق کرده است، یافت نشد. بدین ترتیب با رای قطعی قاضی موسی رضازاده از شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی قرار منع تعقیب صادر و پرونده مختومه شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *