دادستان بردسیر: خبر ممنوعیت فروش نان به اتباع در بردسیر کذب است / اتباع می‌توانند از ۳ نانوایی در محل اردوگاه بانرخ دولتی نان خریداری کنند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

میزان: نماینده شهرستان بردسیر در خصوص انتشار خبر ممنوعیت فروش نان به اتباع خارجی در این شهرستان گفت: فروش نان در نانوایی های روباز این شهرستان برای شهروندان مجاز است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر ضمن تکذیب انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت فروش نان به اتباع خارجی در این شهرستان گفت: به دلیل نارضایتی مردم از صف های شلوغ نانوایی ها (عرضه نان یارانه ای) در این شهرستان. دستور تهیه نان یارانه ای شهروندان از نانوایی های تعیین شده در اردوگاه نظامی صادر شد.

عماد بنی اسد گفت: علاوه بر توزیع نان یارانه ای در نانوایی های پیش بینی شده در کمپ، نان در نانوایی های روباز سطح شهر نیز بدون هیچ مانعی به شهروندان عرضه می شود.

وی افزود: این موضوع صرفاً مربوط به عرضه نان یارانه ای در سطح شهر برای جلوگیری از ازدحام در خط نانوایی است و شامل سه نانوایی مستقر در داخل کمپ نمی شود که این امر جبران کننده است مصرف آنها، استفاده شهروندان از نانوایی های واقع در شهر ضروری نیست.

دادستان بردسیر همچنین بدون ارائه هیچ توضیحی دستور جمع آوری تابلوی مذکور را که در محل عرضه نان در 2 نانوایی این شهرستان نصب شده بود، صادر کرد و گفت: متاسفانه دستور قضایی و چاپ این تابلو در سال جاری انجام شد. بد سلیقه و متن کامل آگهی درج نشده بود.

گفتید تابلویی که مبنی بر عدم فروش نان به شهروندان نصب شده، به نانوایی آرد یارانه ای در شهرستان بردسیر مرتبط است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *