دادستان رفسنجان: بازداشت ۳ نفر از مسئولان مرتبط با مرگ یک کارگر در مجتمع مس سرچشمه

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با اشاره به جزئیات دستگیری سه مقام مسئول در ارتباط با مرگ یک کارگر در معدن مس سرشیشمی گفت: متاسفانه شاهد سومین حادثه منجر به فوت کارگر در معدن مس سرشیشمی بودیم. معدن مس سرشیشمی. کارکنان شرکت مس طی چهل روز گذشته و به همین دلیل در بازدید از محل حادثه و بررسی علل حادثه سه نفر از مسئولان در رابطه با این پرونده دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان با اشاره به جزئیات دستگیری سه مقام مسئول در ارتباط با مرگ یک کارگر در معدن مس گفت: متاسفانه شاهد سومین حادثه منجر به فوت کارگران معدن مس بودیم. معدن مس سرشیشم. شرکت مس در 40 روز گذشته به همین دلیل در بازدید از محل حادثه و بررسی و علت حادثه سه نفر از مسئولان در ارتباط با این پرونده دستگیر شدند.

علی رضا محمدی – 21 شهریور در این خصوص گفت: پس از حادثه ای که در 19 این ماه در مجتمع مس سرگشمه رفسنجان رخ داد، از محل حادثه بازدید میدانی کردم و پرونده از نزدیک بررسی شد.

وی بیان کرد: در این خصوص در دادسرای ناحیه رفسنجان شکایتی تشکیل شده و به صورت ویژه به آن رسیدگی خواهد شد.

دادستان رفسنجان گفت: در این حادثه سهل انگاری از سوی شرکت پیمانکار صورت گرفته و علت و عوامل حادثه همچنان در دست بررسی است و پس از روشن شدن موضوع، دستگاه قضایی قطعا با مقصر برخورد خواهد کرد. مردم در این حادثه در هر سطح مدیریتی، محکم و بدون مدارا

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت های پیمانکاری موظفند آموزش های لازم را قبل و حین کار با پایش ایمنی انجام دهند و دستگاه های نظارتی باید با جدیت تمام این موضوع را پیگیری کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *