دامنه نوسان بورس برای هفته آینده هم مثبت و منفی دو درصد خواهد بود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ردا آیسولو اعلام کرد: دامنه نوسانات معاملات سهام و حق تقدم در محدوده مثبت و منفی یک درصد و صندوق های سرمایه گذاری سهام در محدوده مثبت و منفی دو درصد طی هفته آینده معامله خواهند کرد. . .

به گزارش ایسنا، رضا ایوزالو، معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد با توجه به تداوم شرایط حاکم بر بازار سرمایه در هفته گذشته و ریسک های سیستمی موثر بر آن، ضمن انجام بررسی های تکمیلی و پس از وصول نظرات بورس ها مقرر شد حد نوسان معاملات سهام و حق تقدم در هفته آینده همانند هفته گذشته در محدوده مثبت و منفی یک درصد و سهام متقابل باشد. معاملات صندوق در محدوده مثبت و منفی دو درصد خواهد بود.

وی تاکید کرد: این تصمیمات به منظور کنترل و محدود کردن احساسات کاذب تاثیرگذار بر بازار اتخاذ شده و با توجه به تداوم آن در هفته های آینده، شرایط بازار به صورت مستمر رصد و در صورت نیاز تصمیمات تکمیلی اتخاذ و اعلام خواهد شد.

سازمان بورس و اوراق بهادار از یکشنبه هفته گذشته و با توجه به هیجانات ناشی از برخی تحولات سیاسی و منطقه ای، پیش از این با هدف کنترل این هیجانات و حفظ منافع، دامنه نوسان قیمت سهام را به مثبت و منفی یک درصد کاهش داده است. . از طرف سهامداران

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *