دبیراجرایی خانه کارگر قزوین: افزایش قیمت نان یعنی سخت‌تر شدن زندگیِ کارگران/ افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان آن هم در قزوین که شهرک‌های صنعتی بسیاری در آن وجود دارد و کارگرنشین است، فشار زیادی بر معیشتِ مردم وارد خواهد کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

النا: عید علی کریمی، دبیر اجرایی خانه کار قزوین گفت: با افزایش 25 درصدی قیمت نان در نیمه سال چه تغییری کرده است؟ آیا حقوق کارگران احیا شده یا نرخ تورم کاهش یافته است؟ نان کالای اساسی و نیروی غالب در بین مردم است و گرانی آن موجب افزایش قیمت بسیاری از کالاها و خدمات می شود.

دبیر اجرایی خانه کار استان قزوین گفت: افزایش 25 درصدی قیمت نان در قزوین که شهرهای صنعتی و کارگری زیادی دارد، فشار زیادی بر معیشت مردم وارد می‌کند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین روز دوشنبه از افزایش 25 درصدی قیمت نان از 24 مردادماه در قزوین خبر داد و گفت: قیمت نان یکی از مهمترین موارد است. دغدغه های اقتصادی مردم.» . در بهار و تابستان سال گذشته قیمت نان در برخی از استانداری ها تحت عنوان «کنترل قیمت نان» افزایش یافت. در روزهای اخیر قیمت نان در برخی از استان های کشور افزایش یافته است.

عیدعلی کریمی، دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین در گفت و گو با «النا» با اعتراض به افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان گفت: قیمت نان در قزوین ۲۵ درصد افزایش یافت. بسیاری از شهرهای صنعتی و کارگری هستند که فشار زیادی بر معیشت مردم وارد می کند.

کریمی گفت: از زمانی که در اواسط سال قیمت نان را 25 درصد افزایش دادند چه تغییری کرده است؟ آیا حقوق کارگران احیا شده یا نرخ تورم کاهش یافته است؟

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین تاکید کرد: نان یک کالای اساسی و نیروی مسلط در بین مردم است و افزایش قیمت آن باعث افزایش قیمت بسیاری از کالاها و خدمات خواهد شد. کارگران – هم زندگی سختی دارند و نیازهای اولیه خود را تامین می کنند و با این اقدامات مشکلات معیشتی آنها بیشتر نمی شود.

این فعال کارگری گفت: افزایش قیمت کالای اساسی در اواسط سال و در شرایطی که دستگاه های اجرایی و مدیران تغییر می کنند، صحیح نیست. آنها باید در این تصمیم تجدید نظر کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *