دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی: بلیت پروازهای تهران – مشهد موجود است/ اگر تقاضا باشد پروازهای فوق‌العاده می‌گذاریم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: بلیت‌های پرواز تهران-مشهد در سایت شرکت هواپیمایی موجود است و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت هواپیمایی مورد نظر، بلیت تهیه کنند.

مقصود اسدی سامانی با بیان اینکه برای پروازهای تهران – مشهد کمبودی نداریم، گفت: بلیت پروازهای تهران – مشهد در سایت اکثر ایرلاین ها موجود است و مسافران می توانند در هر ساعتی با مراجعه به ایرلاین مورد نظر خود، بلیت تهیه کنند. اقدام لازم را انجام دهد

وی افزود: 22 شرکت هواپیمایی دارای مجوز پرواز در مسیر تهران – مشهد پروازهای برنامه ای و استثنایی انجام دادند.

دبیر اتحادیه شرکت های هواپیمایی گفت: سال گذشته مردم به دنبال واسطه برای خرید بلیت یا خرید آن از بازار سیاه بودند، اما امسال با حذف قیمت گذاری دستوری و واگذاری آن به دست شرکت ها، عرضه افزایش یافته است واسطه ها از این بازار حذف شده اند.

وی افزود: قیمت پروازهای تهران – مشهد به قیمت های مصوب حدود 2 میلیون و 700 هزار تومان بستگی دارد و حتی برخی از ایرلاین ها بلیت هایی کمتر از این قیمت ارائه می کنند. بلیط رفت و برگشت مشهد به تهران نیز یک میلیون و 100 هزار تومان به فروش می رسد.

السامانی در پاسخ به این سوال که آیا سفرهای خصوصی به این هفته محدود می شود یا خیر؟ وی گفت: در صورت وجود تقاضا محدودیتی برای اختصاص پروازهای استثنایی برای هفته های بعد وجود ندارد و شرکت ها امکان اختصاص پروازهای استثنایی را برای هفته های بعد نیز دارند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *