دبیر شورای امنیت ملّی روسیه با سرلشکر باقری دیدار کرد / سرگئی شایگو: آماده همکاری همه‌جانبه مسکو با تهران در امور منطقه‌ای هستیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: دبیر شورای امنیت ملی روسیه با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

در ادامه همکاری های راهبردی جمهوری اسلامی ایران و روسیه، سرگئی شایگو با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح با سرلشکر محمد باقری دیدار و گفتگو کرد.

هیئت عالیرتبه روسیه به ریاست سرگئی شایگو دبیر شورای امنیت ملی روسیه با هدف ارتقای سطح تعاملات و رایزنی در مورد مسائل منطقه ای و بین المللی و دفاعی دوجانبه با سرلشکر باقری دیدار و گفتگو کرد. روابط نظامی

سرلشکر باقری در این دیدار با اشاره به دوران موفقیت آمیز سرگئی شایگو در وزارت دفاع در آن کشور، گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه استراتژیک، عمیق و بلندمدت بوده و خواهد بود. ادامه هید. از تغییر دولت ها نگران نباشید، شکی نیست که روابط و تعاملات در دولت جدید به همین شکل باقی خواهد ماند و بین دو کشور افزایش خواهد یافت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه آمریکا به خوبی می داند دنیا قدرت تک قطبی را کنار گذاشته است، خاطرنشان کرد: از همکاری های سه جانبه ایران، روسیه و چین استقبال خواهیم کرد.

در این دیدار سرگئی شایگو همچنین در خصوص همکاری های همه جانبه روسیه و جمهوری اسلامی ایران در امور منطقه ای صحبت کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی روسیه با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر حماس، افزود: شکی نیست که طراحان چنین جنایاتی کسانی هستند که خواهان افزایش تنش در منطقه هستند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *