درآمد شبکه اجتماعی ایکس ظاهراً پس از ورود ایلان ماسک ۴۰ درصد کاهش یافته است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دیجیاتو: طبق گزارش جدید بلومبرگ، شبکه اجتماعی البته خود ایلان ماسک در سال 2023 گفته بود که درآمد X کاهش خواهد یافت، اما اکنون میزان این کاهش را بهتر می دانیم.

طبق اسناد ثبت شده توسط In درآمد 456 میلیون دلاری در سه ماهه اول سال 2023.

ماسک خرید توییتر را به مبلغ 44 میلیارد دلار در اکتبر 2022 به پایان رساند.

درآمد X با مدیریت ایلان ماسک کاهش می یابد

توییتر (اکنون X) سال هاست که بیش از 90 درصد از درآمد خود را از تبلیغات به دست می آورد. ایلان ماسک نیز چندین بار گفت که این پلتفرم به درآمدی غیر از تبلیغات نیاز دارد. سال گذشته، پست های جنجالی ایلان ماسک باعث شد تا برندهای معروفی مانند دیزنی، اپل و آی بی ام تبلیغات خود را در این پلتفرم متوقف کنند. در آن زمان، انتظار می رفت که درآمد X به دلیل از دست دادن تبلیغات نام های بزرگ تا 75 میلیون دلار کاهش یابد.

علیرغم این کاهش درآمد، ایلان ماسک به این شرکت ها گفت: “کسانی که می خواهند با تبلیغات و پول از من باج گیری کنند، بهتر است به جهنم بروند.”

از سوی دیگر، ایلان ماسک قصد دارد پلتفرم X را به یک اپلیکیشن مالی تبدیل کند. ماسک، که یکی از بنیانگذاران پی پال است، X را به عنوان یک برنامه “همه چیز” در نظر می گیرد که در آن کاربران می توانند “کل دنیای مالی خود” را مدیریت کنند. با این حال، علی‌رغم علاقه ماسک به ارزهای دیجیتال، X به قانون‌گذاران گفت که این شرکت برنامه‌ای برای تسهیل تراکنش‌های ارزهای دیجیتال ندارد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *