درخشش سوارس در غیاب مسی؛ اینترمیامی با پیروزی مقابل سینسیناتی به پلی‌آف MLS صعود کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبر ورزشی: لوئیس سوارز در غیاب مسی، اینترمیامی را به پلی آف MLS رساند.

با درخشش لوئیس سوارز و غیبت لیونل مسی، اینترمیامی توانست با نتیجه 2-0 مقابل سینسیناتی پیروز شود و به اولین تیمی تبدیل شود که جایگاه خود را در مقدماتی لیگ برتر فوتبال (MLS) تضمین می کند.

سوارز مهاجم باتجربه اروگوئه ای با دو گل نقش مهمی در پیروزی داشت و تیمش در دیداری که در ورزشگاه چیس برگزار شد با یک بازیکن کمتر بازی کرد. او تنها 32 ثانیه از شروع بازی گل اول را به ثمر رساند و پنج دقیقه بعد گل دوم را نیز به ثمر رساند.

این پیروزی مهم در غیاب لیونل مسی ستاره مصدوم میامی رقم خورد. مسی پس از مصدومیت از ناحیه مچ پا در فینال کوپا آمریکا از 14 جولای گذشته در میادین غایب بوده است. اما انتظار می رود مسی قبل از پایان فصل که در 19 اکتبر به پایان می رسد، بازگردد.

میامی با این پیروزی با کسب 8 امتیاز در صدر جدول کنفرانس شرق حضور خود را در پلی آف قطعی کرد. اینترمیامی که در 6 ژوئیه 6-1 مغلوب سینسیناتی شد، با بازی قدرتمند خود نشان داد که قصد دارد انتقام این شکست را بگیرد.

تام بردی، ستاره سابق NFL و دیوید بکهام، مالک مشترک میامی در زمین مسابقه حضور داشتند و بازی را از نزدیک تماشا کردند. اگرچه توماس آویلز مدافع آرژانتینی میامی در نیمه اول پس از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد، اما تیم او توانست به لطف نمایش فوق العاده یانیک پرات، برتری خود را حفظ کند و به پلی آف راه پیدا کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *