درس خرگوش بازار ارز دیجیتال به همستربازان

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فرارو: همستر به آرامی برای عرضه رسمی خود در صرافی‌های ارزهای دیجیتال آماده می‌شود، اما طرفداران آن حق دارند نگران تکرار سناریوی Rocky Rabbit باشند.

قیمت Rocky Rabbit، پروژه دیگر مشابه تلگرام در بازار ارزهای دیجیتال، در اولین روز راه اندازی رسمی 30 درصد کاهش یافت. قیمت خرگوش راکی ​​تحت تاثیر حجم بالای فروش تجار درست مثل داگ و پروژه های تلگرامی مشابه، تنها در چند ساعت از 0.47 تومان به 0.32 تومان کاهش یافت. در حال حاضر قیمت هر توکن همستر کامبت در بازار قبل از عرضه نهایی نزدیک به 5400 تومان است و تکرار سرنوشت راکی ​​رابیت می تواند این عدد را به 3800 تومان برساند.

راکی رابیت از کجا آمد؟

Rocky Rabbit و Hamster Combat رسما در یک صفحه هستند. هر دو توسط تیم پشتیبانی Toncoin پشتیبانی می شوند و به تلگرام متصل هستند. همستر کامبت از ابتدای تابستان نامی داشت و Rocky Rabbit کمتر از دو ماه از عمر آن می گذرد، اما هر دو آماده عرضه در صرافی های ارزهای دیجیتال در هفته اول اکتبر بودند.

Rocky Rabbit که به عنوان جایگزینی برای Hamster Kombat معرفی شد، در دسته بازی های Play To Earn و Tap To Earn مانند Hamster قرار می گیرد. بازیکنان راکی ​​رابیت با خرگوشی سر و کار داشتند که ماموریتش قوی تر کردن او بود. درست مثل همستر کامبت، در راکی ​​رابیت هم درباره کارت های روزانه بحث می شد و با دعوت دوستان به بازی، شانس افزایش تعداد سکه ها افزایش می یافت.

راکی رابیت از نظر گیم پلی حتی شباهتی به همستر کمبت نداشت. یعنی یک سکه بزرگ با طرح خرگوش در وسط صفحه ظاهر شد و با زدن سکه امتیاز بازیکن بیشتر شد.

اگرچه راکی ​​رابیت کمتر از همستر کمبت بود، اما در صرافی‌های ارزهای دیجیتال فهرست شد و همانطور که انتظار می‌رفت، بازیکنان را در روز اول شوکه کرد.

قیمت خرگوش سنگی; 30 درصد کاهش در یک روز

همانطور که انتظار می رفت، قیمت Rocky Rabbit در اولین روز عرضه آن در صرافی های ارزهای دیجیتال تحت تاثیر جو فروش بالای معامله گران قرار گرفت. ارز راگی رابیت ظهر – دوشنبه دوم مهرماه با قیمتی معادل 0.47 تومان وارد صرافی های ارز دیجیتال شد. یکی دو ساعت پس از راه اندازی راکی ​​رابیت در صرافی های ارزهای دیجیتال، قیمت راکی ​​رابیت تا 0.51 تومان افزایش یافت، اما تا پایان شب رقمی معادل 0.32 تومان در مقابل نام راکی ​​رابیت در ایرانی مشاهده شد. زبان مبادلات.

قیمت خرگوش راکی ​​هرگز از 0.42 تومان فراتر نرفته است و در زمان نگارش این مطلب، هر ژتون راکی ​​رابیت معادل 0.37 تومان ارزش داشت. به این ترتیب قیمت Rocky Rabbit 24 ساعت پس از ورود به بازار ارزهای دیجیتال 30 درصد کاهش یافت و مشابه اعداد کشف شده در بازار پیش از عرضه نبود.

به عنوان مثال، قیمت خرگوش راکی ​​در بازار قبل از عرضه در 7 شهریور، حدود یک هفته پیش، شش تومان بود; تقریبا 15 برابر بیشتر از اولین قیمت کشف شده در بازار رسمی. همین سناریو به روشی متفاوت با Token Dogs تکرار شد و همه این کلمات می تواند به عنوان یک هشدار برای بازیکنان همستر باشد.

Token Dogs که هم اکنون حدود 52 تومان قیمت دارد، در بازار پیش از عرضه تا 100 تومان اعلام شد، اما پس از ورود رسمی به بازار ارزهای دیجیتال، تحت تاثیر جو فروش معامله گران قرار گرفتند.

سرنوشت خرگوش راکی ​​را برای همستر تکرار کنید؟

همانطور که قول داده بودیم، همستر کامبت در تاریخ 5 اکتبر سال جاری در صرافی های ارزهای دیجیتال قرار خواهد گرفت و از این پس می توان انتظار تکرار سناریوی Rocky Rabbit و حتی Dogs را داشت.

قیمت Hamster Kombat هم اکنون قبل از انتشار در صرافی های معتبر بین 0.03 تا 0.09 دلار در بازار است. صرافی البانک قیمت همستر را در بازار پیش فروش در سومین روز از مهرماه سال جاری 0.03 دلار یعنی حدود 1800 تومان و در صرافی بای بیت که قیمت همستر کامبت بالاتر است، اعلام کرد. با رقم 1800 تومان روبرو هستیم. 5400 تومان.

تکرار سناریوی Rocky Rabbit and Dogs برای همستر کامبت به این شکل می تواند قیمت هامستر کامبت را در روز اول بین 1200 تومان به 3800 تومان برساند. معمولا همزمان با عرضه توکن ها در دسته همستر، راکی ​​رابیت و سگ، گردش مالی معامله گران افزایش می یابد و همین عامل منجر به کاهش قیمت توکن در روزهای اول عرضه در بازار می شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *