درویش: شیطنت برخی باشگاه‌ها جذب قلی‌زاده را منتفی کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علی گلی‌زاده علی‌رغم علاقه‌مندی به حضور در تیم ما، شیطنت‌های برخی از باشگاه‌ها باعث شد تا او را رد کند.

ردا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری کانون این باشگاه گفت: اولین جلسه کانون با حضور سهامداران عمده و بانک ها به عنوان سهامداران عمده و اشخاص حقیقی در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره برگزار شد. هر کدام از این بانک ها اشخاص حقوقی را انتخاب کرده و قصد دارند تا 15 روز آینده افراد حقیقی را معرفی کنند. همچنین اصلاحاتی در اساسنامه انجام شد و در جلسه دوم مجمع به تصویب رسید و با تصویب اعضا این اصلاحات انجام خواهد شد.

وی درباره نارضایتی هواداران پرسپولیس از نقل و انتقالات این باشگاه و همچنین رد حضور گلی زاده گفت: همه متوجه شدند که در 10 روز گذشته باشگاه گلی زاده به ما اعلام کرده که برای انتقال این بازیکن آماده است و پس از اعلام نهایی ما آماده بودیم بعد از انجام یکی از بازی های ما این انتقال مشکلی ندارد. از سوی چند باشگاه داخلی خسارت وارد شد و پیشنهادات عجیبی به این بازیکن ارسال کردند که روحیه گلساده را بسیار بد کرد. دیشب با من تماس گرفت و گفت چندین بار ابراز علاقه کرده ام. ما تمام مراحل را طی کردیم، اما نمی دانم چرا ناگهان این اتفاق افتاد. باشگاه لهستانی اواخر شب گذشته اعلام کرد که قصد جذب این بازیکن را ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه این بازیکن جایگزین گلی زاده در خریدها می شود؟ وی خاطرنشان کرد: فقط می توانیم یک بازیکن اضافه کنیم زیرا تنها یک جای خالی در لیست ما وجود دارد. گاریدو یک یا دو بازیکن ایرانی پیشنهاد داده است و همچنین در حال بررسی جذب دو بازیکن خارجی است که در چند روز آینده یکی از آنها را به خدمت خواهیم گرفت.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا با افزایش 800 هزار دلاری سقف بودجه باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ برتر موافق است؟ وی توضیح داد: در برخی رسانه ها خواندم که پرسپولیس مخالف افزایش سقف بودجه است. ما مخالف مدل افزایش بودجه هستیم که در هفته دوم از آن عبور کردیم و حالا می گویند موافق افزایش بودجه هستید. دو ماه پیش که سقف بودجه را اعلام کردند و گفتند با صرف یک ریال بیشتر منجر به جرائم مالی و امتیازات بسیار حساس می شود، ما رعایت کردیم. اگر به ما می گفتند بودجه 50 یا 60 میلیارد بیشتر است، هیچ کدام از بازیکنانمان را از دست نمی دادیم، چون می خواستیم به قانون احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: احترام به قانون فقط یک حرف است. افراد دیگر به شیوه ای متفاوت از آن بهره برداری می کنند. ما گفتیم که ما به این مدل افزایش بودجه اعتراض داریم چطور ممکن است بعد از گذشت هفته دوم، موافقت شما را اعلام کنند که 200 میلیارد تومان به بودجه شما اضافه شود؟! این یک مقاله بسیار غیرحرفه ای است و نشان می دهد که چیزهای دیگری پشت آن وجود دارد. اگر قرار بود این درآمد از ورود به لیگ نخبگان وارد بودجه شود، باید همان روز اول ابلاغ بخشنامه اعلام می کردند و همه ابعاد در آن بخشنامه اضافه شد. هر کاری که انجام می دهیم باید یکسان باشد. دو روز پیش اعلام کردند که هزینه حضور در لیگ الیت و لیگ قهرمانان به تیم ها تعلق می گیرد. این مبلغ برای پرسپولیس و استقلال که در لیگ الیت حضور دارند 800 هزار دلار و برای سایر تیم های لیگ قهرمانان 300 هزار دلار است.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه استقلال، تراکتور و سپاهان به راحتی بازیکنان مورد نظر خود را جذب می کنند اما پرسپولیس با مشکل مواجه است، گفت: فکر می کردیم این حداکثر بودجه برای همه است و نمی دانستیم که این همان بودجه است. بقیه کارهای ما بود، اما گفته شد و انجام نشد. نهادهای نظارتی تلاش زیادی کرده اند و شاهد حذف بازیکنان زیادی از سایر تیم ها به دلایل مختلف بوده ایم. نکته ای که باید بگویم این است که در هر پستی بازیکنان جنگنده خوبی داریم و آنطور که گفته می شود نیست. مقابل پرسپولیس کمی جو حاکم است چون از ما امتیازی نگرفتند.

درویش در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل شاگردان یحیی گل محمدی خاطرنشان کرد: همه دیدارهای ما حساس است. آقای گل محمدی سال ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و به او خسته نباشید می گوییم. بازی با فولاد ما حساسیت های خاص خودش را دارد و می خواهیم 3 امتیاز اول خود را بگیریم.

وی در پایان درباره میزبانی از پرسپولیس در لیگ الیت گفت: 18 مهرماه اولین بازی ما در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *