درگذشت لیام پین؛ از درخشش در «وان دایرکشن» تا دشواری کنار آمدن با شهرت در نوجوانی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

لیام جیمز پین، عضو سابق گروه وان دایرکشن، در سن 31 سالگی بر اثر سقوط از طبقه سوم هتلی در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین، درگذشت.

پلیس آرژانتین در بیانیه ای اعلام کرد که پس از تماس اضطراری «در مورد مردی متجاوز که احتمالاً تحت تأثیر مواد مخدر و الکل بوده است»، افسران را به هتل فرستاد.

افسر مسئول رسیدگی به این موضوع گفت که پس از رسیدن به محل، صدای بلندی را در حیاط هتل شنیده است. پلیس گفت جسد اکنون به سردخانه منتقل شده است.

لیام پین قبلا در کنسرت نیام هوران، هم گروه خود در One Direction در آرژانتین شرکت کرده بود.

او در کنار هری استایلز، لوئیس تامپسون، نایل هوران و زین مالیک عضو این گروه محبوب بود.

لیام پین در 29 آگوست 1993 در ولورهمپتون انگلستان به دنیا آمد.

او در سال 2008 در حالی که تنها 14 سال داشت فعالیت خود را در موسیقی آغاز کرد و در برنامه استعدادیابی “X Factor” شرکت کرد اما موفق نشد. داوران از او خواسته بودند که بعد از دو سال پس از اتمام مدرسه، آنجا را ترک کند و برگردد.

لیام این کار را انجام داد و در سال 2010 این نمایش را دوباره اجرا کرد که با استقبال زیادی روبرو شد.

لیام پین می میرد از بازی در One Direction تا تلاش برای کنار آمدن با شهرت نوجوانانلیام (مرکز) عضو One Direction در X Factor (2010) شد.

سپس به پیشنهاد هیئت داوران به عنوان عضوی از گروه موسیقی «وان دایرکشن» در همان برنامه حضور یافت و این گروه در نهایت به مرحله نهایی این برنامه راه یافت و مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در این گروه به همراه هری استایلز، لوئیس تاملینسون، نایل هوران و زین مالیک، لیام به شهرت جهانی رسید و شهرت زیادی به دست آورد.

زمانی که یک سال بعد (2011) آهنگ این گروه با نام «آنچه که تو را زیبا کاراده» منتشر شد، در صدر آهنگ های سال قرار گرفت و تا چهار سال پس از آن یکی از چهار آهنگ برتر سال بود. این یکی از آهنگ های آلبوم «تمام شب بیدار» این گروه بود.

دومین آلبوم این گروه با عنوان «مرا به خانه ببر» در سال 1391 منتشر شد.

این گروه چندین سال دیگر به فعالیت خود ادامه داد و جوایز و موفقیت های بسیاری کسب کرد. اما در سال 2016، اعضای آن، از جمله لیام پین، به طور مستقل به کار خود ادامه دادند و One Direction از هم پاشید.

– مشکل در برخورد با شهرت

لیام پین می میرد از بازی در One Direction تا تلاش برای کنار آمدن با شهرت نوجوانان

اما مقابله با شهرت ناگهانی برای لیام سخت بود. او در مصاحبه ای با رادیو بی بی سی در سال 2020 گفت: “گاهی اوقات لذت بردن از زندگی در آن شرایط دشوار بود که از همه طرف فشار زیادی وجود داشت.”

اما پس از یک سال، او افزود، او یاد گرفت که چگونه استراحت کند.

او همچنین در مصاحبه ای با بی بی سی در سال 2019 گفت که شهرت برای او ناگهانی و “گیج کننده” است و کنار آمدن با آن دشوار است.

اما حرفه او به عنوان خواننده انفرادی چندان موفق نبود.

تک آهنگ “Teardrops” در ماه مارس سال جاری منتشر شد، اما نتوانست به جدول برسد.

همچنین گزارش شد که انتشار آلبوم دوم و مستندی از زندگی او به تعویق افتاد.

یک زندگی خصوصی پر پیچ و خم

لیام پین می میرد از بازی در One Direction تا تلاش برای کنار آمدن با شهرت نوجوانانلیام و شریل

وقتی لیام 14 ساله برای اولین بار در X Factor شرکت کرد، علاقه خود را به شریل با برقراری ارتباط چشمی در اواسط برنامه ابراز کرد. هشت سال بعد از این ماجرا، این دو نفر وارد رابطه عاشقانه شدند و در سال ۱۳۹۶ پسرشان «بار» به دنیا آمد. اما آنها در سال 2018 از هم جدا شدند.

در سال 2020، او با مایا هنری، یک مدل، نامزد کرد، اما بلافاصله پس از آن آنها اعلام کردند که نامزدی خود را لغو کرده اند. در اوایل این ماه، مایا هنری از لیام پین به دلیل ارسال “هرزنامه” در شبکه های اجتماعی شکایت کرد.

او از سال 2022 با کیت کاسید اینفلوئنسر آمریکایی رابطه داشت که تا پایان عمرش ادامه داشت.

گفته می شود که لیام از بیماری کلیوی نیز رنج می برد و به همین دلیل در سال 2023 دو بار به بیمارستان رفت.

او همچنین به الکل روی آورد و یک بار در یک ویدیو در شبکه های اجتماعی گفت که سعی دارد سیگار را ترک کند.

مرگ ناگهانی

لیام پین می میرد از بازی در One Direction تا تلاش برای کنار آمدن با شهرت نوجوانانوقتی خبر مرگ او منتشر شد، هوادارانش در بیرون هتل محل اقامت او جمع شدند

به گفته پلیس آرژانتین، لیام پین دو روز پیش از طبقه سوم هتلی در بوئنوس آیرس سقوط کرد.

هنوز جزئیاتی در مورد علت سقوط او از اتاق هتل فاش نشده است. رسانه های محلی از خدمات فوریت های پزشکی آرژانتین گزارش دادند که لیام پین به دلیل “جراحات شدید” درگذشت و کالبد شکافی برای تعیین علت مرگ وی انجام خواهد شد.

لیام پین در اوایل این ماه در کنسرت نیام هوران، هم گروه سابقش در وان دایرکشن در آرژانتین شرکت کرد و در شبکه های اجتماعی پست کرد که در این سفر “وقت بسیار خوبی را سپری می کند”.

وقتی خبر مرگ او منتشر شد، هوادارانش در بیرون هتل محل اقامت او تجمع کردند و پلیس درب ورودی را بستند. برخی از هواداران او نیز به یاد او شمع روشن کردند.

اعضای سابق وان دایرکشن و دیگر چهره های سرشناس در شبکه های اجتماعی به این اتفاق واکنش نشان دادند و تسلیت و تسلیت گفتند.

منبع: بی بی سی

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *